Wie heeft haar vriend/man ook via internet ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @freesia: toch apart hoe je van "echt niet" ineens de liefde van je leven kan vinden.
    en het is een hele mooie herinnering aan je vriendin
    al kan ik me voorstellen dat het ook wel een hele moeilijke is.
     
  2. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier ook ruim 3 jaar geleden via mijn vriendin op relatieplanet terecht gekomen. Hier heb ik ook mijn mannetje ontmoet. Eerst uren en uren gechat en op een gegeven moment toch maar een keer afgesproken. Dit beviel erg goed! Vanaf toen zijn we een stelletje. Na een maand of 9 zijn we gaan samenwonen en verwachten begin januari nu ons eerste kindje.
     
  3. randi

    randi Niet meer actief

    ja saskia nu bij ons was het niet gepland ( heb 1 nachtje mijn pil vergeten :oops: ) maar we zijn wel dolgelukkig ermee. maar ik ben ook 34 en had zoiets van kijk heb geen 3jaar nodig om te weten wat ik wil en garanties heb je nooit in het leven dus na 6 maand woonde wij al samen.en het voelt nog allemaal super aan :D
     
  4. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pfff, onze internetrelatie is al weer 8 jaar oud.
     
  5. Niet meer actief

    Wel geinig om te lezen dat er hier ook best veel vrouwen zijn die zo hun man/vriend hebben leren kennen..
     
  6. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nu is het redelijk normaal in 1999 (de vorige eeuw) werd je wel vreemd aangekeken hoor.
     
  7. Niet meer actief

    dat denk ik ook wel ja...
     
  8. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat kon nooit goed gaan dacht men nog. Nou we zijn nu bijna 8 jaar samen en Annika is het bewijs dat internetrelaties wel degelijk bestaansrecht hebben.
     
  9. Niet meer actief

    you sure showed them ;)
     
  10. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm mja.. hij kwam bij mij elk weekend langs.. en bleef vaak ookg ewoon het hele weekend
    en toen ook nog doordeweeks...
    en omdat hij nog een kitten had... heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik het zielig vond voor poes en dat ie die dan maar bij mij moest brengen.
    dan zou ze hem vaker zien dan wanneer hij thuis was.

    nahja.. nadat de poes kwam si ook job nooit meer weggegaan

    en die stelde paar maanden later voor met de pil te stoppen
    ik durfde toen niet....
    maar wel vlak erna 3 dagen achter elkaar de pil vergeten (kennelijk durfde ik onbewust wel.. want ik vergat dat ding NOOIT)
    en spontaan niet ongesteld.. dus scary
    maar uiteindelijk werd dat dus niks en heeft het daarna nog een jaar geduurd voor ik zwanger werd.

    maarja.. ben er nu niet minder blij mee wat dat betreft :)
    en die eerste keer van "bijna" (of eigenlijk "mislukt" is meer het idee dat wij hebben) was wel een heel duidelijk signaal
    ik voelde me zo triest daarna.. dat ik de pil nooit meer heb aangeraakt.
    uiteindelijk maar goed ook dus.. want uiteindelijk duurde het precies een jaar.

    zo precies.. dat ik eigenlijk geen test durfde te doen uit angst dat hij weer negatief zou zijn zonder dat ik ongesteld zou worden.
     
  11. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, wij waren ook de eerste in onze omgeving die elkaar op deze manier leerde kennen.
    Ben er zelfs vriendinnen door kwijt geraakt die er maar de gek mee bleven steken ,zelfs toen we al samenwoonden!

    Na 2 weken intensief chatten heb ik wel eenticket gekocht naar Stockholm, om te kijken of ie in het echt net zo leuk was als op het internet.
    Dat bleek het geval en toen mn moeder me van Schiphol haalde, zei ik, met hem ga ik trouwen...ik wist het direct...en oergevoel, van deze moet ik niet los laten...hahaha

    Nu 6 jaar later zijn we nog niet getrouwd maar dat hoeft van mij ook niet direct!
     
  12. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wij kennen elkaar ook via i-net, voor het eerst met elkaar gepraat in '99, maar toen allebei nog een relatie. Twee jaar later kwamen we elkaar weer tegen via die chatsite en toen allebei single. In maart 2002 ontmoet, in juni 2002 gaf ik mijn baan op en verhuisde naar de andere kant van het land voor hem..... romantisch he? Ik had er een goed gevoel over. In 2003 kochten we ons huis samen. Ondertussen zijn we getrouwd en trotse ouders.
    Wat vroeger de advertentie in de krant was, is nu het internet. Ik ben er blij mee.... :) ;)

    En nu chat ik al jaren niet meer......
     
  13. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm wel ooit een relatie gehad in finlnad
    maar ondanks dat ik zielsveel van hem hield.. kreeg ik het spaansbenauwd en ging half hyperventileren toen hij hier wilde komen wonen.

    best raar.. want ik hd daarvoor zelf al aangeboden om die kant op te verhuizen.

    uiteindelijk zijn we dus nu vooral gewoon goede vrienden :)
    het contact is gelukkig gebleven en daar ben ik heel blij om.
     
  14. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Is ook zo... haar foto staat hier groot in de kast :)
     
  15. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Mijn hubbie en ik hebben elkaar niet via internet leren kennen, maar toch ook wel via een "spannende" manier.....

    Mijn relatie met mijn ex was uit, ik woonde weer thuis bij mijn ouders en in de weekenden verveelde ik me te pletter, omdat ik na het beeindigen van mijn relatie niks geen vrienden meer overhad.

    Ik zat dus in het weekend 's avonds bij mijn ouders thuis en zat naar TMF te kijken. Daar kwam een reclame voorbij dat je je via sms kon aanmelden en een profiel kon aanmaken, en dan zou de computer een bijpassende match voor je zoeken. Dus ik had dat gedaan, maar wel aangegeven in mijn profiel dat ik niet op zoek was naar een relatie, maar naar vriendschap.

    Drie dagen later kreeg ik opeens een sms dat er iemand geinteresseerd was in mijn profiel en kreeg dus via de computer een sms van mijn hubbie....

    We hebben eerst via de computer smsjes verzonden, maar omdat dat toch behoorlijk prijzig was hebben we telefoonnummers uitgewisseld. Na nog een week smsen belde hij me opeens op in het weekend en vroeg of ik zin had om mee uit te gaan, want hij was benieuwd wie er nu eigenlijk achter al die smsjes zat.

    Die avond zijn we naar de Heineken Hoek op het Leidseplein geweest, veel gekletst en gelachen, maar ook eerlijk tegen hem geweest dat ik niet op zoek was naar een relatie (nadat ik uitgelegd had waarom, begreep hij dat ook....)

    Zo zijn we gewoon als vrienden nog een paar keer wezen stappen, en toen werd ik verliefd op hem. In het begin probeerde ik het nog tegen te houden, maar ja, het verliefde bloed kroop door mijn lichaam en op een gegeven moment heb ik toegegeven aan mijn gevoelens.

    En zie hier het resultaat: we zijn getrouwd, hebben een prachtige dochter en beeb nummer 2 is onderweg !
     
  16. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Leuk dat er zoveel anderen zijn die elkaar via internet kennen.
    Wij hebben elkaar bij ilsechat elkaar ontmoet. Is nu alweer 7 jaar geleden. Wij zijn ondertussen ruim 4 jaar getrouwd. En ik ben in verwachting van ons eerste kindje.
     
  17. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Heb me vriend 3,5 jaar geleden leren kennen via www.lexa.nl

    Liefs Marjo
     
  18. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    We hebben elkaar via internet leren kennen maar niet op een datingsite. We waren via internet penvrienden (penvrienden.nl) en zo zijn we verliefd geworden. Afgelopen vrijdag (10-8-07) zijn we getrouwd dus van internetliefdes kan je heel gelukkig worden :).
     
  19. Rosa74

    Rosa74 Lid

    8 aug 2007
    91
    0
    0
    Ik heb mijn lieve vriendje ook via Internet ontmoet! Via One hello, niet te geloven hoeveel mensen op die manier "de ware" tegenkomen zeg....nooit geweten.
     
  20. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb mn man ook via internet ontmoet.
    Ik riep altijd dat ik dat nooit wou want dan leek het net of ik niemand in het gewoon kon krijgen dacht ik altijd.
    Maar ik was eens aan het chatten op tmf,lang geleden alweer haha,en daar sprak hij me aan.
    Toen werd het msn,toen gingen de webcams aan(geen gekke dingen hoor haha gewoon elkaars gezicht zien) en later werd het ook bellen.
    Hij woonde ver weg van mij.
    Ik in Brabant en hij in Noord Holland.
    Uiteindelijk een keer afgesproken en was meteen een dikke vette klik!
    En sinds 9-9-03 zijn we stelletje en 29-01-07 getrouwd :D
    En natuurlijk een pracht van een dochter ;) :D
     

Deel Deze Pagina