Wie heeft haar vriend/man ook via internet ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik heb mijn (inmidddels man) schat ook via internet leren kennen. Best grappig, want ik was echt heel erg van mening dat relaties tussen mensen die zich via internet hebben leren kennen niet werken... En Roy had deze mening ook. Na een avond stappen, wist ik dat als ik nu in bed zou gaan liggen, alles eruit zou komen, dus ik ben achter MSN gedoken. Niemand op MSN natuurlijk en toen hoorde ik reclame op de tv van de tmf chat. Ik naar de tmf chat... en daar was Roy ook. Die kon niet slapen, omdat hij de volgende dag een belangrijke wedstrijd had (zo belangrijk dat ik nu niet eens meer weet wat voor wedstrijd ;) ) Zo ben ik met Roy in gesprek gekomen... Daarna nog heel wat gesprekken op MSN gehad en via de telefoon en toen zijn we wat gaan drinken. En het kliktte! Inmiddels zijn we getrouwd en verwachten we ons eerste kindje.

    Nog een grappig detail: we schaamde ons toentertijd allebei zo erg dat we elkaar via internet hebben leren kennen, dat we gezegd hebben dat we elkaar in de kroeg ontmoet hebben. Hij heeft alleen een andere kroeg genoemd dan ik... Toch is pas op ons trouwen het echte verhaal naar boven gekomen ;)

    Nu vind ik het voortaan heel normaal dat mensen elkaar via internet leren kennen. En ik heb nu ook zoiets van: we zijn toen iets gaan drinken, had het toen niet geklikt hadden we elkaar waarschijnlijk nooit meer gezien. Maar het kliktte nog steeds, dus wat is dan eigenlijk het verschil met wanneer je iemand in de kroeg tegenkomt?
     
  2. Niet meer actief

    sure..geen gekke dingen... ;) :)
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha nee echt niet!
    Moet echt niks hebben van dat webcam geseks!
    Als mensen dat wel doen moeten ze het helemaal zelf weten maar is niet aan mij besteed!
    We hebben braaf alleen naar elkaars gezicht gekeken haha,en das echt waar! haha
     
  4. daffie76

    daffie76 Fanatiek lid

    Ook ik heb een internet- hubbie

    Eigenlijk voor de lol ingeschreven samen met een vriendin, maar is uiteindelijk uitgelopen op een bruiloft :D :D :D
    We hebben eerst 2 maanden gemaild en daarna in utrecht ontmoet. Wat was het spannend :oops: 8) Na 2 dagen weer bij elkaar geweest en vanaf toen onafscheidelijk.
    We zijn nu bijna 2 jaar getrouwd en ruim 4 jaar geleden hebben we elkaar via relatieplanet ontmoet! (ben ik de site nog dankbaar voor) :D :D

    Liefs Daffie
     
  5. Niet meer actief

    Haha en maar happen he ;)
    Ik ben daar ook nie zo van.
    Mijn vriend en ik msn-en ook altijd met webcam aan, maar er gebeurt nooit iets geks...
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik heb mijn mannetje ook via internet ontmoet. Zijn neefje had een oogje op mij (maar ik niet op hem). Hij had mijn email adres gegeven om een goed woordje voor mij te doen, maar het klikte wel tussen ons.

    Ondertussen alweer 6 jaar bij elkaar en 2 jaar happily married!
     
  7. Niet meer actief

    Ik heb mijn vriend op vakantie leren kennen in Gambia.
    Hij was als nederlander daar ook op vakantie en werdt het erg gezellig! :)
    Zijn alweer 8 jaar samenwonend..
     
  8. K heb mijn mannetje ook via een chat leren kennen, daarna hebben we elkaar veel gebeld en elkaar op msn gesproken. Heel snel daarna afgesproken, leuke date gehad en sinds die dag nooit meer van elkaar weg geweest.
    Inmiddels zijn we 2,5 jaar getrouwd en bezig voor ons eerste wondertje!
    En nog altijd super gelukkig met elkaar.

    Liefs Laura
     
  9. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    ook ik heb mijn man leren kennen in 2002 op Msn-chat hihihi hij was vrijgezel en ik nog getrouwd
    (zeg er wel bij, dat het GEEN goed huwelijk was) maar na 2 weekjes ben ik bij mijn exman weggegaan en heb ik aan afspraak gemaakt met mijn huidige man en het klikte meteen....
    Liefde op het eerste gezicht

    Liefs Maria
     
  10. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Tja,eigenlijk heb ik mijn mannetje ook te danken aan 't internet.Niet via een datingsite,maar via google en een forum...Hij had namelijk aan een tvprogramma meegedaan en was bij de eerste aflevering al meteen helemaal weg van hem.Toen die afleveringen voorbij waren,dacht ik dat het wel weer over zou waaien,maar hij bleef door mijn koppie spoken.Wist zijn naam en waar hij woonde,dus gegoogled en een achternaam gevonden op een forum en toen via de telefoongids (ook online) zijn adres en een mobielnummer gevonden en toen op een zaterdagnacht 't smsje gestuurd 'ofdat hij nou die leuke gozer van Temptation Island' was.Inmiddels zijn we alweer ruim 4 jaar samen,getrouwd en verwachten we binnenkort ons eerste kindje.Zonder de tv,het internet en m'n mobieltje hadden we elkaar dus never nooit gekend...Heb dus stiekum van bijna alle hulpmiddelen gebruik gemaakt ;) ...
     
  11. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    hahahahahah jemig wat een lef gewoon ff een sms sturen hahahaha maar ja ach goeie vangst!
     
  12. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    @Anstefay:Had er daarna ook wel spijt van,maar had er zo'n goed gevoel bij,vanaf de eerste keer dat ik hem op tv zag.Leek wel ofdat ik gewoon naar hem toe getrokken werd.Normaal gesproken zou ik zoiets never nooit durven.Maar het klikte dus meteen van beiden kanten en zijn niet meer uitelkaar gegaan.Nu dus blij dat toen even de stoute schoenen aangetrokken heb! ;)
     
  13. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    I seek you. Oftewel ICQ. Begin maart 2001. De 7de of de 8de.
    Pas in juli iets met elkaar gekregen.
     
  14. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Via msn dating denk ik... nu al bijna 3 jaar samen waarvan meer dan een jaar getrouwd :D
     
  15. Niet meer actief

    Ja en nu willen wij wel eens weten wie het is dan ;)
    Vertel vertel vertel!
     
  16. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier nog een Internet huwelijk...
    Ik had een profiel op One Hello, en dat is goed voor je ego hihihihi. Je krijgt zo veel berichtjes.
    Maar ik had het na een jaartje al wel een beetje gehad, ik vond het wel prima om alleen te zijn, en al die vage contacten vond ik niet zo geweldig. Paar leuke dates gehad, en ook een paar verschrikkelijke dates.

    In de eerste week van april had ik een keelontsteking en ging dus redelijk op tijd naar bed. En ik was even aan het neuze op one hello en kreeg ineens een chatverzoek. Van iemand uit nijmegen, hij had zijn profiel totaal niet ingevuld maar toch heb ik hem mijn hotmail gegeven zodat hij gratis met mij kon kletsen (anders kostte het punten of zoiets).
    Het bleek dat zijn vader die week was overleden.
    We hebben eerst een paar weken via msn gechat en toen is hij op een zaterdag op de koffie gekomen (van 5 uur 's middags tot 5 uur 's ochtends).
    En nog een paar weken later bleef ie bijna permanent bij mij logeren.

    Binnen het jaar hebben we een huisje gekocht, 3,5 jaar later zijn we getrouwd, en we hebben een pracht dochter.

    Ook hier een bewijs dat het echt wel kan werken!
    (en mijn schoonbroer en schoonzusje hebben elkaar via ICQ ontmoet)

    En Mobstar.. daar zat ik ook regelmatig :D (Net zoals mijn mannetje, die 2 jaar geleden voor het record bedrag op de hitlist terecht kwam)
     
  17. chaya

    chaya Bekend lid

    27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hahaha mijn mannetje en ik zaten ook rond die tijd op mobstar dus wie weet kennen wij jullie wel ;)
     
  18. Tifaatje

    Tifaatje Lid

    15 jul 2007
    34
    0
    0
    Lerares
    Belgenland
    Ik heb mijn man op 2 april 2006 ontmoet op een dating site 6 mei 2006 hebben we elkaar in real gezien 9 juni 2006 getrouwd en nu zwanger .
     
  19. Niet meer actief

    nou hier nog 1 hoor! Hij vond mij via chatten.nl
    Vrij snel afgesproken, omdat ik ging verhuizen, had ik iemand nodig om laminaat te leggen en dat zou hij doen en toen is ie eigenlijk niet meer weggegaan haha Ondertussen zijn we vandaag 1 week getrouwd! En een kleine op komst zoals jullie zien.....
     
  20. Mamawannebe

    Mamawannebe Fanatiek lid

    12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Wij zijn ook een "succesverhaal" van een datingsite. Ik was me net van alle sites aan het verwijderen toen ik een heeeel interessant berichtje kreeg op Ilse dating. Het werd meteen heel heftig en heel stout :) en sinds onze eerste ontmoeting zijn we onafscheidelijk. Op onze trouwdag (07-09-2007) 2,5 jaar bij elkaar!
     

Deel Deze Pagina