Wie heeft haar vriend/man ook via internet ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi Hoi,

    de mijne ook via internet geplukt ;)

    zijn naam was k.bruinsma :confused: maar goed ik ben van 1982 dus who the fuck is klaasje hehehehe.. ik wist dat echt niet... en de foto was ook van Klaasje...

    Ik woonde toen in USA en uiteindelijk kwam ik 5 dagen naar NL en ben toen maar gebleven want ik was echt verliefd geworden! :) maar goed we gingen elkaar juni is dat alweer 5 jaar geleden ontmoeten en uhhhhhh hij lijkt echt niet op klaasje hoor whahahahahha....

    Via Love @ Lycos hebben wij elkaar ontmoet en nu wonen we alweer 4 jaar samen.. huis gekocht en een katje of 2 en daarbij een leuk beebje ;)
     
  2. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ook ik heb mijn lief via internet ontmoet via zo;n leuke datingsite.

    het mooie is dat ik hem eerst nog een geen interesse berichtje stuurde. Ik vond hem er wel erg leuk uitzien, maar hij woonde aan de andere kant van het land. :) Gelukkig reageerde hij weer op mijn niet interesse bericht, en zo was het contact al snel gelegd. Met als gevolg dat ik nu dus aan de andere kant van het land woon.. Opgegroeid en gestudeerd in A'dam en Den Haag en vervolgens woon je in Drenthe... hahahaha. Nooit gedacht hoor.

    We zijn in ieder geval helemaal happy. Getrouwd, net ons eerste echte koophuis betrokken en zwanger van de 1e.

    Achteraf gezien is het leukste nog wel dat we allebei niet echt op zoek waren naar een vaste relatie en dat we allebei nogal flirts waren. Pfffff.. Dat is echt helemaal over zeg.

    Ben wel blij te lezen dat er zoveel meer meiden zijn die ook hun man via internet gevonden hebben. Ondanks dat internetdaten ondertussen wel geaccepteerd is, blijven mensen gek reageren. (wij hebben dan ook een standaard verhaal over stappen in groningen en iets met mijn oude studentenvereniging.)
     
  3. Kuki

    Kuki Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik heb mijn hubbie in 1999 ook via het internet leren kennen. We zaten samen te praten in een chatroom en op een gegeven moment besloten we te gaan stappen. Het bevoel zo goed dat hij het weekend over is blijven slapen en na 5 weken woonden we samen! Inmiddels zijn we ruim 5 jaar getrouwd en hebben we 2 kinderen!
     
  4. Elsendem

    Elsendem Lid

    30 jun 2007
    48
    0
    0
    Ook ik heb mijn kerel online gevonden (zou zeggen besteld maar dat kan tegenwoordig nog niet hahahaha..wie weet in de toekomst :p )
    Het klikte meteen en we hebben een dag afgesproken om elkaar eens in het echt te zien....doooooood eng maar zeker de moeite waard.
    Dat was in juni 2005 en inmiddels hebben we ons eigen huis gekocht en verbouwd en in oktober 2006 zijn we getrouwd!
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb mijn man leren kennen op een clubs site. Viel binnen midden in een chat.
    Begon mee te doen en we bleken enorm veel in 'common' te hebben.
    We besloten msn adressen uit te wisselen en daarna ook bellen en smsen.
    Na ongeveer een maandje elkaar ontmoet en nooit meer uit elkaar gegaan. Ben toen na 2 maanden ook gaan samenwonen.
    Nu inmiddels 4 jaar verder en 1 jaar getrouwd.
     
  6. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Ik heb mijn Man ook ontmoet via internet. Vrijdag zijn wij al weer 2½ jaar getrouwd en in 17 Februari 2008 zijn wij 5 jaar bij elkaar.
     
  7. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ook ik heb mijn vriend via internet leren kennen, via de chat van Lycos. We hebben eerst een poosje flink lol gemaakt via de chat, zijn elkaar toen uit het oog verloren en een half jaar later, kwam ik zijn profiel ineens weer tegen. Ik heb weer contact gezocht met hem, en we zijn aan het msn-en en sms-en en bellen geslagen.
    Toen kwam de bewuste dag dat we zouden gaan daten, maar we hadden afgesproken, dat we niet verliefd zouden worden, omdat we beiden niet echt toe waren aan een relatie. Maar toen ik eenmaal die trein uit stapte, sloeg er gewoon een vonk over, ik weet niet hoe het kwam, maar hij was er gewoon :D
    Die dag hebben we eigenlijk de hele tijd om elkaar heen gedraaid en wilden het beiden niet toegeven, dat we toch een klik hadden, en 's avonds kwam dan toch die eerste zoen. Ondertussen was het erg laat geworden, en hij vond het niet verantwoord, dat ik 2 uur in de trein terug ging zitten in me eentje, dus is hij met me mee gegaan naar huis, en nooit meer weggegaan..
    3 september zijn we 4 jaar samen en 11 september verwachten wij ons eerste kindje samen, hij heeft zelf al een zoontje uit een eerdere relatie..
     
  8. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb mijn man ook via internet leren kennen, alleen niet op een datingsite maar op de crohnsite (een site voor de ziekte van crohn). Het gekke was dat er veel mensen op de site waren en op de een of andere manier trokken wij elke keer naar elkaar. Het was het lot denk ik, want nu zijn we al 4 jaar bijelkaar en hebben een prachtige zoon van 2 en zijn bezig met de tweede.

    groetjes conny
     
  9. Niet meer actief

    Grappig dat er ook zoveel snel zijn gaan samenwonen. Wij hebben ook al na twee maanden een appartementje gekocht samen.
     
  10. Missy1978

    Missy1978 Actief lid

    20 okt 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb mijn mannetje vorig jaar mei leren kennen en we woonden gelijk al samen :oops: het was love at first site ! En nu iets meer dan een jaar laten hebben we een kleine meid. Gestopt met de pil in augustus en in september gelijk zwanger ! Had echt nooit gedacht dat het zo snel zou gaan en was er ook nog niet zo mee bezig. Toen in maart 2007 getrouwd en 15 juni 2007 bevallen van onze gezonde meid !
     
  11. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    hier ook iemand die via datingsite de man van mijn dromen heb ontmoet(eindelijk)
    ik had een berichtje op zijn profiel gezet, omdat ik hem zo knap vond en dicht bij woonde.hij reageerde omdat hij de foto van mijn hond zo lief vond duhhhhh.
    Hij is nogal zuinig en zijn 1 maand betaald contract liep af dus hebben we op msn gekletst 1 dagje.
    de dag erna zou ik gaan stappen in zijn woonplaats, echt toeval.
    hij zou ook komen en het was meteen dikke mik..
    wij hebben verder nooit iemand verteld dat het eigenlijk via internet gebeurd is, we houden het gewoon steeds op de kroeg..
    maar we zijn al 2 jaar heel gelukkig samen en volgende week alweer een jaar getrouwd dus hier ook alles heeel snel ...
    leve internet daten hahhahah .
    liefs wiesje
     
  12. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb mijn lieve vriend vorig jaar april via een datingsite leren kennen. In juni hadden we onze eerste afspraak. In augustus zijn we samen op vakantie geweest, kamperen in een tentje. In november heb ik een huisje gekocht. Was er al mee bezig voor ik hem kende. 3 maanden samen aan het verbouwen geweest. In april dit jaar besloten met de pil te stoppen. In mei gaan samenwonen. En nu in juli zwanger van ons eerste hummeltje.
     
  13. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Yep, hier nog één.. we hebben elkaar 4 jaar geleden leren kennen via internet.. zijn afgelopen mei getrouwd en dus inmiddels in verwachting van ons 1e kindje :)
     
  14. butterflymom

    butterflymom Actief lid

    19 apr 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    Ik heb mijn man kleine 4 jaar terug leren kennen op een of andere chat site ... hij woonde in de buurt en moest de volgende dag voor zijn werk bij ons in het dorp zijn .. dus had ik hem met een geke bek uitgenodigd voor koffie..

    alleen hij durfde nie hahah .. dus toch maar foon nummers uitgewisseld en eerst een poos met mekaar gebeld en gesmst.. totdat ie een keer nachtdienst had en ik net zo lang heb lopen zeuren of ie nu niet es een bakkie kwam doen na al die gesprekken .. nah ja eindelijk gaf ie toch maar toe..

    Hij is toen een middagje geweest en kwa uiterlijk was het absoluut mijn type nie.. maar verders hadden we dus wel hele leuke gesprekken samen en dezelfde interreses enzo ... maar was niet de bedoeling van mij om een relatie te beginnen want had een rot tijd achter d erug kwa relaties
    maar goed hij is toen vaker langs gekomen en eigenlijks ook nie meer weg gegaan.. en zodoende kregen we als nog een relatie.. en dat gaat tot nu toe heel goed..

    we hebben samen een mooie dochter Ghislaine die maar 16 dagen bij ons heeft mogen zijn en inmiddels is onze 2e liefdes beebje al onderweg ..

    liefss
     
  15. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @linda: meeste mensen wisten oo niet hoe wij elkaar hadden leren kennen :)

    maar het hele verhaal wel vertelt aan de mevr. van de burgerlijke stand
    dus die heeft het met een bijzonder smakelijk lachje op onze bruiloft vertelt.

    diverse mensen daar wisten nog helemaal niet dat het zo in elkaar zat.
    en de mensen die uberhaupt al wisten dat we elkaar via internet kenden... wisten niet wat voor chaos er achter onze eerste date en verdere relatie zat dus iedereen heeft smakelijk gelachen
     
  16. Mandarijntje

    Mandarijntje Nieuw lid

    17 aug 2007
    1
    0
    0
    hi hi,

    Ik heb mijn man ook ontmoet via een datingsite. We zijn bijna 2 maanden getrouwd.

    Werkt goed he!

    [​IMG]
     
  17. Niet meer actief

    Zoo dan zijn we wel met veel die hun relatie via internet zijn begonnen.

    Ik ook, via Farmdate.
    Hij is na 8 maanden bij me komen wonen, met 14 maanden zijn we getrouwd en ook sindsdien bezig voor een wondertje. Nu zijn we 28 maanden samen.
     
  18. Niet meer actief

    @Saskia: hahaha ja ik vond het ook wel grappig dat sommige er pas op onze bruiloft achterkwamen. Het stond duidelijk vermeld in de feestgids, ik denk dat iedereen het nu ook wel weet! Alleen de ouders het vantevoren nog maar even uitgelegd ;)
     
  19. Ntombi

    Ntombi Actief lid

    8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Ik heb mijn man ook ontmoet op internet. Al na 2 weken hebben we elkaar in het echt ontmoet, het klikte meteen.
    Nu zijn we 'al' ;) 22 maanden samen, waarvan 5 getrouwd.

    Groetjes Ingeborg
     

Deel Deze Pagina