Hallo allemaal ik wil het even van me afschrijven hoor vandaag 10 weken zwanger echo gehad en.. heeeellllll mini vruchtje grote dooier luchtzakje iets maar de baby is veel te klein mijn eerste zwangerschap had ik precies hetzelfde en een week later werd het een miskraam nu moet ik volgende week terug komen voor Nog een echo (ik vind het een verdoen van de verloskundige haar tijd maar ze wil het graag) je weet het nooit zegt ze.. ik denk dat het een dood kalf reanimeren is.. ik wil het nu wel graag uit me hebben en die dikke buik moet ook weg.. ben nu alleen maar een bolle ipv een zwangere Maar het grote nieuws komt nog.. mijn man is ziek slikt daarvoor medicijnen en voordat wij zwanger kunnen raken moet hij minimaal 6 maanden medicijn loos leven.. Helaas heeft hij twee maanden geleden griep gehad en is weer erg ziek geworden dus moet morgen weer aan de medicijnen dat betekent geen zwangerschap meer in het verschiet.. verdorie waarom gaan dingen nooit zoals gepland of zoals gehoopt zoals gewenst mini tegenslagen okay maar waarom zo rigoureus zaterdag ook nog een verjaardag van mijn dochter al 2 jaar wordt ze nou ja smile and wave... smile and wave
Pff wat een heftige situatie! En wat ontzettend moeilijk dat je man die medicijnen nu slikt. Hopelijk zie je volgende week meer. Kan het echt niet zijn dat je korter zwanger ben?
Voordat je denkt die is wel heel pessimistisch.. mijn misselijkheid is weg mijn borsten voelen niet meer drukkend dus ik weet dat mijn gevoel mij niet voor de gek houd
Ik had de eerste van mij een positieve test dus kan niet later bevruchting zijn ook hadden we toen vrij weinig samenspel zeg maar omdat ik het "eng" vond zwanger zijn en seks
Ehy bedankt voor je reactie nee helaas die werken pas met 5 a 6 maanden en hij heeft de zware nodig die werken bijna meteen ik hoop dat we het een week kunnen uitstellen en miss wat kunnen invriezen
Jeetje wat een klote situatie. Ik hoop ook dat het lukt om een beetje in te vriezen zodat er toch een paar pogingen gedaan kunnen worden als hij z'n medicatie moet nemen. Heel veel sterkte en ik hoop op een wonder voor jullie