net negatief getest! maar wel zwanger gevoel??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sabsje, Jan 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    hey meiden,

wij zijn nu in de derde ronde voor ons eerste kindje!! nu heb ik sinds een week ongi krampjes maar dan echt heel laag in mijn buik net boven de schaamstreek en het wordt erger als ik ga zitten verder heb ik ook zeurende lage rugpijn en ben ik met vlagen ( vaak na het eten of als ik honger krijg ) misselijk!
    zaterdag is mijn NOD en ik heb vanmiddag negatief getest ( cb )!
    maar mijn gevoel zegt wel dat ik zwanger ben?

2. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    krijg ik nog reacties?????

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    uuhhm...je bent wel erg dwingend he om na 10 minuten al te zeuren om een reactie?

x

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Je zit zowiezo nog voor nod dus ik zou zeggen, wacht zaterdag even af en test opnieuw ;)

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    we kunnen ook niet echt een antwoord geven...je bent pas zwanger als de test positief is .... ( om het maar even makkelijk te zeggen)

x

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    NOD is aankomende zaterdag?
    Je test 4 dagen voor NOD, dus het kan te vroeg zijn om wat te zien.
    Het kan raak zijn, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden.

7. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    mijn nod was ook op een zaterdag en ik heb toen de woensdag daarvoor al getest omdat ik ook het gevoel had zwanger te zijn. Mijn gevoel klopte, ik had een lichte streep. 3 dgn voor mijn nod dus. T kan wel, maar het kan dus ook zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg aangemaakt heeft. Dus wacht tot zaterdag en die kwalen die je hebt, kunnen ook bij je aankomende ongi horen... t blijft altijd weer afwachten. Zal voor je duimen!

8. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Misschien kan je beter die van kruidvat 2 voor 5 euro gebruiken die zijn heel gevoelig! dus misschien eerder kans op positief!

Succes

Liefs

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Geduld is een schone zaak luidt het spreekwoord! (Zowel voor het doen van een test als wachten op antwoord van andere forumleden ;))

Het gevaar van testen voor je NOD is dat je nu positief test en toch ongesteld wordt.
    Wachten tot zaterdag dus of het liefst nog een dagje langer...

10. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    sorry meiden!!! heb idd te snel om reactie gevraagd!! maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties!! ik zal die test van kv is proberen vanaf zaterdag dan!!;)

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    ik teste zelfs 1 dag voor nod nega, dag op nod lict posi!
    succes

12. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @sabsje : mijn schoonzus testte pas wk na NOD positief!! dus alles kan nog!!! je geduld word dus toch op de proef gesteld!! ;) succes en hopelijk ben je gewoon te vroeg geweest! ik zelf heb ook altijd moeite met wachten hor!!! dus snap je iig wel! haha

13. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    dank jullie wel , mamaprinses en spannendetijden!! ik ben nu erg ongeduldig terwijl ik normaal eigenlijk best veel geduld heb??! en ik weet dat het raar overkomt als je om een reactie vraagt ( snel ) en het is ook pas de derde ronde maar we willen zo graag............ net als iedereen!!
    maar ik ga ( al sik het vol hou ) vrijdag weer testen met cb daar heb ik nog eentje van liggen, misschien test ik morgenwel al want had me verrekend vrijdag is mijn nod!! 25 dec namelijk eerste dag van laatste menstruatie en cyclus van 29!
    bedankt ben weer een beetje opgepept!! haha

14. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik hoop voor je dat je gelijkt hebt!!!!!
    ik heb ook al zovaak met een test in mn handen gestaan!!! en nu het blijkt dat het niet had gekunt voel ik me gewoon stom :$ maar ik kan me jouw gevoel dus heeeel goed voorstellen hor! en wie weet heeft jouw gevoel wel gelijk!! ik duim iig voor je!

15. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    hoi,
    bedankt ik hoop dat het duimen zal helpen!!
    ik zal ook voor jou duimen ik zie dat je over tien dagen kan testen en zie ook dat je er al zo lang mee bezig bent!! ik hoop voor je dat jij ook positief test!! ik gun het je van harte!! vooral nadat je er al zo lang mee bezig bent!;)

16. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    DANK JE WEL!!!!!!! ik hoop het ook!!!!!! durf en wil niet hopen maar toch!!! das vrouw eigen volgens mij! ;)

17. sabsje

sabsje Actief lid

Jan 19, 2010
    120
    1
    0
    heey meiden.,

t is nu zaterdagavond en ik ben ( op een heel dun draadje bloed bij slijm na ) nog steeds niet ongi!! en gister was mijn NOD want ik had verkeerd gerekend heb namelijk een cyclus van 29 en 25 dec. was mijn eerste dag van m'n laatste menstuatie!! nou hoop dat het veel goeds beloofd!! maar dat zal wel niet zal vandaag of morgen best ongi worden?!
    ik had trouwens gister op mijn NOD nog getest met kv 2v5 en die was negatief! snap er niks meer van?!

18. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Ik denk dan dat je toch ongi wordt. 2v5 is zo gevoelig. Je bent natuurlijk ook nog maar kort bezig en je lichaam kan je goed verwarren. Ik ben inmiddels 18 maand bezig en heb 17 maanden gedacht ik ben zwanger, waarvan één keer waar! Anders test je over drie dagen nog eens. Succes!

19. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Sabsje: ik kan t me wel voorstellen hoor; zit met hetzelfde probleem (alleen na een vruchtbaarheidsbehandeling, dus das ook wel weer extra spannend). Hoe is t afgelopen? Heb dezelfde klachten als jij....maar nog geen streep.

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai!

even meegelzen en ben toch wel nieuwsgierig of je al ongi bent of niet?? hoop voor je dat het wegblijft natuurlijk!

succes meis!

Groetjes Ber

Share This Page