Moe.. Moe.. En nog eens moe !!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Neeltje1986, 12 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hey meiden,

Sinds een aantal weken ben ik zo ontzettend moe! Vandaag is het zelfs zo erg dat ik tot 14.30 uur heb geslapen :) Ik voelde me erg fit! Tot een uur of 16.00 uur.. Nu ben ik al weer zo moe!

Hebben jullie tips hoe ik dit eventueel tegen kan gaan? Of kan verminderen?

Liefs..

2. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook heel erg moe!! het enige wat ik er aan kan doen is proberen zoveel mogelijk proberen er aan toe te geven...
    bij mij is het ook een oorzaak dat mijn bloeddruk veel te laag is...
    verder probeer ik zo gezond mogelijk te eten en neem zwangerschapsvitaminen. ik ben nu bijna 15 weken en het is nog steeds niet over............

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Hey muis,

Bedankt voor je snelle reactie! Mijn bloeddruk is ook laag.. Misschien dat het dan toch daarmee te maken heeft..
    Vervelend dat het bij je nog niet over is, hopelijk voel je je snel weer fit!

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Klinkt bekend...
    Hier de eerste tijd ook heel erg moe maar er is hoop;)
    De afgelopen weekjes begint de energie hier langzaam aan weer terug te komen op een enkele avond na dat ik alsnog lekker vroeg naar bed ga.
    Ik heb ook een lage bloeddruk en wat bij mij wel hielp was overdag als ik erg moe was een kopje bouilion of een dropje nemen en 's avonds lekker op tijd naar mn bedje.

Liefs Deb

5. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meid,

Ik was de eerste maanden van mijn zwangerschap ook ontzettend moe! Het beste is je, als het ook maar even kan, er gewoon aan over te geven! Er is vanalles gaande daar in dat lichaam van jou, dus zo gek is het ook niet ;) En wat hierboven wordt gezegd kan ook goed helpen. Een kopje bouillon of een dropje! En als je je zorgen blijft maken, gewoon even een keertje vragen hoe het zit met jouw bloeddruk!

Succes!

6. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    een dropje en boillion helpt hier niet.. we eten al heel erg zout hier.. dus de VK zei met een dropje of boulion krijg je je bloeddruk dan niet hoger.. ik heb ook heel vaak dat ik bijna flauw val.. mijn bloeddruk is 90/50. mijn HB was 8.2 dus dat was helemaal goed..

ik denk maar dat het voor een goed doel is.. er gebeurt ook heel veel binnen in je buik.. als je kijkt hoe je lichaam veranderd en een kindje in je buik dat vreet ook energie.. en ik heb hier nog een 4 jarige kleuter rond lopen die ook energie opslokt!

hoop dat we allemaal snel weer meer energie hebben

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik hoop het! Waren net op bezoek en viel zowat in slaap.. Vind ik zo vervelend! En nu ben ik weer fit.. (voor zolang het duurt..)
    Erg gebeurd inderdaad een hoop.. Maar ik werk erg onregelmatig waardoor ik mij niet altijd die rust kan geven..
    Hopelijk is het over een weekje of 5 een stuk minder vermoeiend! ;)

8. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Yup hier ook een lage bloeddruk en echt heel erg moe! Soms helpt het om even een broodje met hartig beleg te eten, maar wij eten dan ook zoutarm. We koken niet met zout en eten weinig zout. Het enige wat echt helpt staat hier al een paar keer :D Gewoon proberen even rust te nemen en je eraan toegeven.

In combinatie met sommige banen is dit heel moeilijk, maar het helpt wel :D

Liefs,

Sam

9. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    had ik ook in het begin van mijn zwangerschap.
    lag de eerste paar weken echt om 19.30 al in bed en sliep dan ook echt door tot de wekker ging om 6.00 uur.
    geen idee waar het toen vandaan kwam want had al enkele testen gedaan, toen ik uiteindelijk naar de ha ging voor die klacht kwam ik er pas achter dat ik al 13 weken zwanger was.:D
    vandaar die vermoeidheid, er gebeurt ook zo veel in je lichaam.
    maar er is hoop hoor dames, duurt maar een paar weekjes dan heb je weer een hele tijd heeeel veeel energie en denk je de hele wereld aan te kunnen.
    zit nu in de laatste weekjes en nu is de energie weer erug ver te zoeken:)
    succes dames

10. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Het eerste trimester ben ik grotendeels slapend doorgekomen :).
    Ik was echt de hele dag uitgeput.Op een gegeven moment is het vanzelf overgegaan.
    Nu merk ik dat ik vanaf een week of 34 weer dezelfde moeheid terug krijg.Ik geef er maar gewoon aan toe,zal het wel nodig hebben ;).

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Wat een goede vooruizichten! (ahum ;)) Het is voor een goed doel, dus ik heb het er graag voor over!! Maar het zou toch lekker zijn om 1 dag wat meer energie te hebben ;)

12. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    #12 silly88, 14 jun 2010
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
    ik had er ook heel veel last van in het begin. ik heb zowat elke middag ook geslapen en vroeg naar bed gegaan s'avonds. met 14 weken werd het minder bij mij maar sinds een week ben ik nu weer de hele dag moe..ik hoop dat het gewoon aan het weer ligt in ieder geval. ik vierde mijn verjaardag zaterdag en lag om 12 uur op al bed en kwam er de volgende dag om 12 uur uit (normaal kan ik niet uitslapen)

ik dacht dat je alleen in het begin moe was maar ik word er een beetje gek van ook. ben om 10 uur me bed uitgegaan net en nu alweer moe

Deel Deze Pagina