Hallo dames! Even een vraagje...... Ik heb pas geleden bij een Euro Bazaar enorm lekkere Robijn gekocht, en nu hebben ze m niet meer in t assortiment!:x Ik ben nu op zoek naar deze, maar ik heb t vermoeden dat deze echt alleen in Duitsland te krijgen is. Hier in Nederland kan ik m namelijk niet meer vinden. Weet iemand of dit klopt, en zo ja, bij welke winkel in Duitsland kan ik deze halen? Eind November ga ik naar Dusseldorf, en dan zal ik wel een paar doosjes meenemen denk ik..... Wie helpt mij hiermee? Ik zal even fotos erbij zetten.......
ja ik heb die ook !!! bij de kaufland in duitsland te vinden !!! heb iedere maand wel paar flessen mee ruikt SUPER LEKKER !!!!
Robijn. Beleef de sensatie. als het goed is is deze ook wel in nederland te vinden gewoon robijn perzik geurtje oranje verpakking. maar misschien eventjes zoeken ik moet namelijk er wel bij zeggen... robijntje wasverzachter is hier duurder dan in duitsland ! is het zelfde product ruikt t zelfde. duitsland 1,60-1,75 legt er aan welke winkel. kom je hier in nederland betaal jemeteen over de 2,50 euro. en de flessen in duitsland zijn nog eens groter ook.... heel raar. moest ik nog even kwijt
Okee heel erg bedankt dames! Echt die Robijn is zooo enorm lekker.......... (*zwijmel,snuif, zwijmel*) Heel erg bedankt voor de reacties! Nu weet ik ook waar ik m kan vinden!!