wie heeft heel sterk over een geslacht gedroomd, en klopte het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tord, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ons voorgevoel klopte hier niet! We krijgen een jochie! Uiteraard ook hier erg gelukkig mee en belangrijkste hij is gezond.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Niet alleen je schoonma.... ook je stiefmama zei dat t een jochie zou worden (kijk maar eens op je hyves) ;) :D En die heeft ook vaak goede voorgevoelens :D

Fijn dat t goed is met jullie menneke!

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Wat een wisselende verhalen :). Nou dan moeten we maar even wachten tot de volgende echo voor wat zekerheid! Mijn man blijft trouwens volhouden dat ie toch al 100% zeker weet dat het een jongen is...

4. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Ik droomde heel vroeger al eens dat ik met mijn zoon naar de speeltuin ging. Tijdens mijn zwangerschap droomde ik vaker over de baby, en altijd was het een jongen. En dat was hij uiteindelijk ook echt :)

5. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ikzelf heb nooit gedroomd over het geslacht van onze baby. De ene keer denk ik dat het een meid is, en dan slaat de twijfel toe en denk ik weer een jongen.
    Mijn man heeft gedroomd dat we een meisje kregen. Een meisje met blonde krulletjes, hahaha.

6. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gevoel zei altijd dat ik een jongetje zou krijgen. Ik droomde over beide. Tot voor de 20 weken echo had ik een droom. Dat ik mijn moeder ( die 5 jaar geleden is overleden ) van achteren zag lopen op de markt met een klein meisje aan dr hand.

en jahoor, het is een meisje :)

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik was er al mijn hele leven van overtuigd dat mijn 1e kindje een jongen zou zijn... Tot ik zwanger werd! Op de een of andere manier heb ik nu het gevoel dat het een meisje is, heb zelfs al een naam, die kwam ineens in me op... Maar ik blijf me wel bewust van het feit dat het een jongetje kan zijn, dat gevoel had ik immers toch niet voor niets? Vind het trouwens wel erg leuk om erover te speculeren, eerst dacht ik altijd dat ik het perse zou willen weten, maar nu ik zwanger ben denk ik soms zelfs dat we het lekker als een verrassing houden en wachten tot de geboorte! :)

8. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    ik heb gewoon pcies hetzelfde! Ook ik was er stellig van overtuigd dat mijn eerste een jongen zou worden.. (kan nog steeds natuurlijk) maar mijn gevoel zegt nu echt dat we een meisje krijgen!!! haha

9. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Daar zijn de meningen over verdeeld;)

10. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Proficiat met jullie zoon!; in je onderschrift:D

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Thnx! Ons voor gevoel klopte hier dus niet, maar onze stiekeme voorkeur wel! Ik sluit me dus ook aan bij jou vorige op merking hier boven!

Deel Deze Pagina