volgens mij is het allemaal dikke nepperij. zo hoorde ik een keer van een moeder die haar dochtertje had opgegeven, dat zij de link als een soort van mailing rondgestuurt. zij had vervolgens meer dan 1000 stemmen. nou dat vind ik naaierij. jouw foto moet winnen omdat iedereen vind dat het de mooiste is, niet omdat de link als een mailing rond is gestuurd.
Maar dat mag officieel toch ook niet? Maargoed, daar kan je als organisatie ook niet echt heel veel aan doen denk ik.
nee het mag officieel ook niet nee, maar had een keer gezien bij een foto "sven fraudeerd", en daar stond dus onder dat die foto niet mee telde omdat het niet eerlijk was gegaan. maar kijk nou zelf bij de uitslag van die foto's, zitten aardig wat foto's tussen waarvan je kunt denken, is die nou echt zo mooi?
ik heb een tube bepanthen gewonnen haha Heb m alleen nog nooit gebruikt omdat ik om kom in de zalfjes en tubes haha
Ik heb gewonnen. De wijze van stemmen is aangepast wegens het vele frauderen. Je moest elke dag je emailadres ingeven, en je kon maar een keer per dag per mailadres stemmen, dus stemmen door simpelweg op een link te klikken ging dus niet.