Met ons zoontje willen we graag Naar een zonnige bestemming, niet al te toeristisch.wedenken zelf aan bv noord Italië, vliegen op pisa en dan daar een leuk kindvriendelijk huisje aan zwembad, zee of water? Iemand de tip? Onze zoon is anderhalf.
Viareggio!! Nog geen half uur rijden van Pisa. Het is een Italiaanse badplaats en de Italianen gaan er zelf veel naartoe op vakantie. Het ligt aan de zee, leuke boulevard, je bent zo in Pisa, Luca, Florence etc en de mensen zijn er zo vriendelijk!! Ik denk er met een heel warm gevoel aan terug en als wij een kleintje zouden hebben, zou dat bestemming nummer 1 zijn. Mocht je nog meer info willen, dan kun je me altijd een pb sturen. Succes met het maken van je keuze.
Klinkt geweldig maar nu nog het huisje... En dat is o lastg met name om het enigszins betaalbaar te houden, lees hoger geen villa te zijn voor10 pers
Waarom kijk je niet gewoon even op zoover en andere sites om over Viareggio te lezen? Wij hebben niet in een huisje gezeten maar in een 5 persoons stacaravan met airco. Welke periode zit je aan te denken?
Juni en we zijn met z'n drietjes. We willen vliegen, dus het moet wel redelijk in e buurt van airport liggen... via zoover kijk ik op vakantiewoningen maar geen resultaat helaas.
Wij hebben vorig jaar op camping Paradiso in Viareggio een huisje gehuurd van een Nederlander. Dit is echt een klein huisje met redelijk ruime slaapkamers, maar alleen een woonkamertje met keuken en grote tafel. Maar omdat het in Toscane toch bijna altijd mooi weer is, leef je toch op de veranda. De camping heeft een zwembad, maar ligt een stukje van de zee af. Hier kun je door de pijnboombossen naar toe lopen of fietsen.
Wij zijn naar exact dezelfde camping geweest! Hebben jullie het ook zo heerlijk gehad? Ik zou zo terug willen!