Ja misschien heb ik het fout maar volgens mij was het echt Milan. En ik heb hem geen vader tegen Dennis horen zeggen maar dat kan ook mijn fout zijn maar ik zag hem en dacht gelijk aan Milan,mijn vriend zei het ook maar in ieder geval ik weet niet zeker dat het Milan is maar denk het wel.
ow dat zou ook kunnen ik verstond het ook niet echt maar ik hoorde we duidelijk iets met vader en dronkelap ofzo? Ik hoop dat MARTINE terug is vet gaaf zij man hahaha meer sensatie in gtst. Nou dian getrouwd en een bedrijf hoger dan die van Ludo die is echt goed. nou we zuulluuhhhhh zien ps: 14 augustus pas?? dan loop ik op t laatst moet ik nog een kleine maand
Ik denk dat geen van hen het gedaan heeft als ik het lijstje zo bekijk... Ik denk ook dat iemand die je helemaal niet verwacht het gedaan heeft!!! Zoals bijvoorbeeld Martine ja!!! We zullen zien!
Misschien zitten we wel helemaal verkeerd... jammer dat je niemand toe kan voegen, dan had je 'Onbekende dader' ofzo kunnen toevoegen
Mijn moeder had ook iets gehoord met vader en dronkelap... Is er dan niemand die het ECHT gehoord heeft, haha?? Misschien zei hij wel: mijn vader en mijn broer allebei een dronkelap.... Pfff morgenvroeg maar nog eens kijken
Als ik het goed heb zei dat jongetje (die aan zijn bed stond), Heb ik weer, een vader als dronkelap (of alcholist)!
Dennis zal het niet meer weten... Eerst dat geheugenverlies en het laatste beetje geheugen dat hij nog had zal hij nu wel kapotgezopen hebben @Cinderella: dat dacht mijn moeder ook, heeft ze het dus toch goed gehoord denk ik Dus dan is het Milan niet... Het was sowieso niet de Milan die er eerst ook inzat, want ik heb m wel even gezien, alleen niet gehoord wat er gezegd werd!