ik denk robert weet ook niet heelemaal vond beetje dat het ander te voorspelbaar is door dat bing met angs in ogen zat...........dus ik gok maar eens
heb net gekeken... had het vrijdag gemist.. pff was wel spannend he hahaha ik denk dat nick die kogels erin gedaan heeft.. wat duurde het trouwens lang voordat deel 2 begon.. eerst die stomme spelletjes tussen door. nu wordt het wachten tot aug pffffff duurt nog zo lang haqhahahahaahaha
en dat jochie aan dennis zijn bed zei papa tegen hem dus het zal een zoon van hem zijn zonder dat hij het weet dnek ik...
Tjonge jonge wat een aflevering. Ook ik heb net gekeken Maar ik weet echt niet wie het gedaan heeft hoor... Moeten we weer erg lang wachten..
ja ik vond dat ventje bij het bed van dennis ook heel vaag maar als hij de vader is bij wie heeft hij het kind dan verwekt?? maar helaas kunnen we 14 augustus weer kijken maar ik denk dat robert of nick het heeft gedaan
Ik denk dat Arnie het heeft gedaan...hahahaha!!! Nee zou het niet weten, vast iemand waar je niet zo gauw aan denkt. ik denk dat deze personen te veel voor de hand liggen! Maar we zullen zien...in augustus.
ik stond onder de douche en ik was ana het denken... ROBBERT heeft het gedaan!! Waarom? Omdat hij als enige het pistool vantevoren heeft gezien. Dus hij wist ook welke kogels er in moesten! Vinden jullie mij nu niet slim hahaha
Ik heb het helaas beide keren gemist. Maar zou het zoontje van dennis misschien ook van pascal kunnen zijn??? Onee, die is al heel lang dood natuurlijk. Of misschien van Daantje (dat ze zwanger was, voordat ze erachter kwam dat ze broer en zus werden???) Heeft Dennis verder nog meisjes gehad??? Isabella misschien??? of was dat kindje nou van Ludo??? mmmm... vaag hoor Groetjes Simone
Hmmmm....maar buiten Robert om zaten ook Sjors en Bing achter hun laptop die avond voor 'the shooting'..... Ik denk ook dat Bing het heeft gedaan, maar dat ligt natuurlijk veels te veel voor de hand. Bah!! Ik baal wel dat we zooooo lang moeten wachten hoor!!! Dan maar weer the Bold kijken straks haha!! Die slijmsoap volg ik nu ook alweer 12 jaar Dat jochie aan Dennis z'n bed was wel z'n zoon, hij zei duidelijk vader, maar waar die in g*dsnaam vandaan komt, ik weet het niet hoor
moeilijk moeilijk allemaal.... En als gtstweer begint weten we het nog lang niet!! want er wordt natuurlijk heeeeeeeeeeeeel lang over gedaan wie nu de echt moordenaar is enzo. Trouwens wat een fantasie hebben die mensen zeg.
Hallo ! Ik heb het vrijdag gemist en vanochtend moest ik werken ... Kan iemand me vertellen wie er is neergeschoten ? Ludo ? Bedankt ! Groetjes, Nikki F
Hoi Nikki, afdeling PZ van het bedrijf van Ludo hadden een moordspel georganiseerd, zoiets als cluedo of hoe heet dat spel, met een kamermeisje en een butler enz... En dat je dan moet raden wie de dader is. Nou, barbara had het pistool gevuld met verfkogels, maar toen moest ze weg en toen heeft iemand de kogels verwisseld met echte kogels. En toen moest Janine Ludo neerschieten en toen schoot ze hem dus echt neer, maar zij is niet de dader, omdat zij dacht dat er verfkogels inzitten... Hou je het nog bij? haha
pfff, ik hebn het ook gemist! maar als ik de afleveringen van te voren heb gezien, denk ik ook dat robert gedaan heeft,. maar ik hoop martine, dat zal dan wel weer een luek verhaal worden!
Maar uhhhhh.....ging Ludo eigenlijk uit GTST???? Want die moet nu wel hardstikke dood zijn zoals 'ie daar lag
Dank je wel Sweetangel ! Ik hou het nog bij ! Jammer dat ik het heb gemist. Wanneer begint het weer ? 14 augustus las ik hier ? Groetjes, Nikki F