ik denk het niet dat ludo weggaat want hij ontwaakte toch ook uit de coma terwijl we dachten van dit komt nooit goed. Kijk hem nu (nou later) spring levend weer werken en mensen het leven zuur maken. Ik denk dat hij er niet uit gaat. He jongens niemand heeft gedacht aan ray!!!! RAY KAN HET OOK ZIJN???? zo komen we er nooit achter erg man die zomer stop altijd. ps: trouwens het valt mij op dat er heel veel boven de 18 naar gtst kijken ze zeggen niets voor niets JONG EN OUD.hahahahahah
Het grappige is dat mijn schoonzusje de slotaflevering heeft gemonteerd. Zij weet dus altijd een paar weken vantevoren wat er gaat gebeuren. Maar omdat het nu zomerstop is weet ook zij niet wie het heeft gedaan. De acteurs zelf weten het ook niet........ Dus dat wordt afwachten tot na de zomervakantie. Gina
Ik zag gisteren een stukkie in shownieuws over ludo dat hij echt niet terug komt in de serie en dat hij wat anders wil gaan doen Dus hij zal er echt niet meer bij zijn. Wel jammer, want ik vond het erg goed.
Uit betrouwbare bronnen kan ik jullie zeggen dat Ludo inderdaad dood gaat......Helaas, een leuke acteur.
Ik denk ook aan Martine Hafkamp. Zij zou weer terug komen toch? Ze is zomaar weggegaan en ja wie heeft dat zover gekregen??? Dus ik weet genoeg...
WHAAAAAAAAAAAAA ik baaaaaaaaaal als een stekker!!! ik ben afgelopen weekeind weg geweest vrijdag t/m maandag en heb dus de laatste aflevering gemist Ik heb het nog opgenomen, en nu is het hele beeld een en al sneeuw en het geluid is vervormd Ik heb het dus niet kunnen zien. Heeft iemand het opgenomen misschien??? kan ik de band lenen? ik betaal natuurlijk de verzendkosten.............
Dat is balen Mouschy. Ik heb helaas de band niet Heb het live gezien Hopelijk heeft iemand het voor je. Ik zal eens rond vragen hier in de familie voor je
Vaak wordt de laatste week van het seizoen in het volgende seizoen herhaald. Maar dan moet je nog wel 7 weekjes wachten. Gina
AFTELLEN Ik heb het ook op het forum www.goede-tijden-slechte-tijden.nl gevraagd of iemand een band heeft maar tot nu toe niemand.....
Ja idd, het wordt waarschijnlijk de week voordat het weer begint weer herhaalt, dus als je mazzel hebt kan je dan nog ff kijken
kan iemand mij vertellen hoe die uitzending was? Was namelijk met vakantie en mijn moeder is vergeten de laatste week op te nemen.
acrrgggg jammeerrrr dat ludo er uit gaat. Wie neemt zijn bedrijf over? NICK? maar goed we wachten gewoon af wie de volgende man of vrouw is wordt die anderen het leven zuur maken. Wat zal er met janien gebeuren?????