Heeft iemand ervaring met de Mutsaert kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ienie en mini, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hallo,

Mijn moeder neemt voor mij een Mutsaert kinderwagen mee uit Nederland. Zo eentje waar een reiswieg op pas en waar je ook een buggy van kan maken. En je kan er ook een maxi-cosi opzetten met extra adaptors. Heeft iemand er ook zo eentje? Wat zijn jou ervaringen? Fijne wagen?

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja wij hebben de Mutsaerts transaction. met vier wielen dus. Ik vind het eerlijk gezegd geen ideale wagen. Hij vouwt niet zo klein op en hij manouvreert niet heel soepel. Maar vooral het opvouwen is een nadeel..

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    is het de Mutsaert of de Mutsi van Mutsaert?
    want de mutsi loopt heerlijk en heeft ook een hele kleine draaicirkel

4. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Het is in iedergeval een Mutsaert. Hij heeft 3 wielen, ofja vooraan twee heeel dicht bij elkaar. Ik heb maar een paar foto's gezien maar op de reiswieg staat Mutsaert. Oh god :rolleyes: Mutsy Mutsaert hahaha Help!

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
  6. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ik denk dat je de Mutaerts Transformer bedoelt....Een vriendin van mij is er heel content mee...Rijd soepel,gewoon fijne stevige kar vind zij...Maar het blijft heel persoonlijk wat je fijn vind!Veel plezier ermee!

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb de versie met 4 wielen. Vind het een prima wagen. Heb geen moeite met manouvreren of opvouwen. Enige nadeel vind ik dat er geen voetensteun aan de buggy zit als ze daar net in zitten. Nu Jarissa een jaar is, zijn haar beentjes lang genoeg om bij de voetensteun te komen. En de buggy kan niet naar je toe, dat vind ik ook jammer. Maar al met al vind ik het een prima wagen voor een prima prijs!

8. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hoi, ook wij hebben de mutseart 4 wiel versie, vind hem erg fijn, je kunt hem helemaal volstouwen metb boodschappen, hihi, het is een stoere wgen, het enige nadeel vind ik dat hij vrij groot in de auto is, maar goed dat is hetenige. Onze docht
    er kon er zelfs met een gipsbroek in de buggyinzet!
    Succes

9. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Oke,

Nu ik de site heb gezien is het inderdaad de Mutsaert Transporter.
    Dank je wel Janette :D !
    Ik had nooit een site erover gevonden, waarschijnlijk omdat ik zocht op Mutsaert ipv Mutsy. Ik wist ook niet dat dat hetzelfde was.

Daarbij heb ik een maxi-cosi met een soort jeansbekleding, is leuk voor als we een jongetje krijgen, maar ook stoer voor een meisje toch!

Ja, voor mij is het een beetje op de gok winkelen in Nederland via de mail met mn moeder, omdat ik in Aruba woon. Hier is wel veel maar veel Amerikaanse rotzooi vind ik, plastic en lelijke kleuren bah! :(
    Gelukkig heeft mijn moeder de Hema en mijn zusje al de Ikea leeggekocht. Thank god haha!

10. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Heey hoi hoi

Hier ook de mutseart met 4 wielen, echt een super ding! hij draaid idd heel klein, loopt lekker soepel en valt niet om hoe vol hij ook zit met mijn boodschappen ;) (mijn vriendin heeft een 3 wiel en haar zoontje is al een paar keer naar achter geklapt)

En kwa auto, wij zetten m meestal recht op, en dan kunnen er nog 2 labradors bij in de fort focus station.

succes

11. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Nog even een reactie erop. Ik heb de wagen binnen, mijn moeder heeft, je had dr moeten zien slepen, alles meegenomen naar Aruba. Wagen met maxicosi en reiswieg.
    Wat een heerlijke wagen, rijdt echt als een trein. Draait en keert ook heel erg makkelijk. Makkelijk de buggy eraf halen en met de adapters de maxicosi en de reiswieg erop klikken. Ideaal!

Deel Deze Pagina