Wij zijn onze zolder aan het verbouwen en zijn op zoek naar inspiratie! We hebben een ruime zolder maar hij is maar ongeveer 2 meter hoog.. erg laag dus. Maar als kamertje voor ons dochtertje is het groot genoeg.. Er zitten nu 2 grote dakramen in, we overwegen een dakkapel maar dat is zo duur! Er moet nog een vaste trap naartoe enz enz.. Maar we vragen ons af of het te doen is als kamertje.. Aan de zijkant komen schuifkasten en achterin een bedstee denken we.. Dus voorbeelden zijn heel erg welkom!!
Wij hebben vorig jaar de zolder verbouwd tot slaapkamer van onze dochter. Niet echt iets heel bijzonders hoor, maar wil de foto's wel laten zien. We hebben ook nog een berg/wasruimte behouden.
Boven de trap hebben we een kast gecreeerd en wij hebben wel een dakkapel, maar deze werd er automatisch bij de bouw er al opgezet toen der tijd. Maar het scheelt heel veel ruimte.
En als laatste de roze deur van de berging/wasruimte. Ik heb hem zo bewerkt zodat ze heel de deur kan gebruiken om magneetjes op te hangen.
Girl's fairytale bedroom | Bedroom ideas | Image | housetohome.co.uk Girl's fairytale bedroom | Bedroom ideas | Image | housetohome.co.uk Coastal Living - Bedrooms - Room Gallery - MyHomeIdeas.com : OH Attic Playroom and Dreamy Bedroom : Apartment Therapy Attic Bedroom Love, Stippled Ceiling Dislike | The Restarter Home Cool Kids Attic Room Design | Kidsomania
Deze is leuk. Wel voor een jongen, maar erg inspirerend! Heel haar blog trouwens.. Home sweet home | Zilverblauw
Dit is het kleine kamertje van mijn jongste. Hebben er wel een (dubbele) dakkapel op gezet. Kamertje is niet groot, maar dankzij de dakkapel voelt het wel als een echte kamer waar het voorheen echt een hokje was.
Wij hebben onze zolder omgebouwd tot 2 slaapkamers en een waskamer. MIjn zoon slaapt op zolder, hierbij de foto's van zijn kamer, al heb je daar weinig aan met een meisje. Hier is het wel wat hoger, dus was een dakkapel niet nodig.