Wie heeft het Ikea kinderkeukentje???

Discussie in 'De lounge' gestart door Thyrza89, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

Denk niet dat ze de lampjes nog hebben. Ze lagen namelijk in een enorme bak en waren afgeprijsd naar 2 euro voor 2 stuks. Ik had maar 1 pakje met 2 genomen, dacht eerst kijken of het wat is. Maar heb echt spijt want ze werken echt goed. Maar toen ik terug ging zag ik ze niet meer.

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Van die koelkast? die heeft Blossom geplaatst. Die hebben ze gemaakt van een Ikea Apa opbergkist.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kost ook nog eens geen drol die kist....beetje handig mens kan dat super leuk na maken! leuk idee....hihi.

Ben aan het twijfelen, mijn dochter is 4,5 en groot....maar ze zit qua ontwikkeling wel in het tijdperk van idd keukentje...ze wil mama helpen! Het plastic keukentje wat ze heeft is gewoon te klein...en ik twijfel over die ikea...zouden er andere pootjes onder kunnen zodat ik hem nog hoger kan maken?

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Die pootjes hebben 2 standen. Als je het pootje om draait dan staat het keukentje hoger.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja weet ik...maar ze is 118 lang ;)

6. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Leuk om al die positieve ervaringen te lezen. Wij zijn nl ook van plan om dit keukentje te kopen voor onze zoon, hij wordt straks 3 jaar en vindt een keukentje helemaal geweldig. Eerst twijfelde ik nog wel omdat hij een jongen is (omdat ik eenpaar negeatieve reacties kreeg), maar wat maakt het ook uit, jongetjes kunnen toch net zo goed met een keukentje spelen! Nu maar hopen dat ze hem nog op voorraad hebben, want volgens mij gaat nu straks bijna iedereen zo'n keukentje halen ;)

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Waaaah die koelkast is echt super leuk gemaakt.
    De hele keuken trouwens maar ik vind het neutraal wel fijn als ie weer beneden komt.

Hier voor haar tweede verjaardag van mijn ouders gekregen en ze is er helemaal weg van.
    Erg leuk in combi met de AH mini's

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mijn oudste 2 zijn zoons. en die hebbben jaren geleden een plastic keukentje gehad.. die werkelijk volledig versleten is door hun... mannen staan toch ook in de keuken? dus lekker doen hoor..ik vind een keuken echt niet alleen meiden speelgoed..

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw die koelkast is te gek! Was al aan het zoeken via google..
    Staat er ook een werkbeschrijving o.i.d. op het internet van die koelkast of is het gewoon je fantasie gebruiken?:p

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Tss ouderwetse mensen die zeggen dat jongens niet met een keuken mogen spelen.

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb al even gekeken naar die opbergkist maar tis wel gemakkelijk te maken. Daar is geen werkbeschrijving voor nodig hihi.

Gaaaaaaf

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Yup, mijn man roept dat ook steeds... En is idd ouderwets opgevoed ;)

13. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Echt een aanrader dit keukentje! Dochter kregen we bij de ikea niet mee naar huis omdat ze met het keukentje bleef spelen. (Dit is al heel wat aangezien ze nooit langer dan 2 minuten met iets speelt;))
    De volgende dag hebben we hem gekocht en ze speelt er iedere dag mee, vooral als we zelf koken. Ook moet al het bezoek wat binnen komt even mee naar haar keuken kijken:D

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hoe oud was ze toen?

15. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    We hebben hem nu 3 maanden. Ze was toen een 1 jaar en 4 maanden.

16. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Nou, ik denk dat wij het ikea keukentje ook maar moeten aanschaffen.. Heerlijk, ik zie ze al bezig:) En ja, ook mijn zoon. Natuurlijk is dit ook voor jongens.
    Voor nog meer mooie fotos/plaatjes houd ik me aanbevolen.

Liefs

17. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Onze dochter heeft hem gekregen toen ze 2 1/2 was. Ze is nu 4 en speelt er nog steeds volop mee. Ik heb wel een achterwandje gemaakt van dun triplex met behang omdat het anders zo open is en alles tegen de muur stoot. Erg leuk met zo'n fel behangetje en heel simpel.

18. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik zit ook te twijfelen of we hem voor de Sint zullen geven. Mn dochtertje is dan 3,5.
    En moet zeggen dat de prijs me ook een beetje tegenhoudt....

19. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koelkast beschrijving:

As for the missing fridge, we used an Apa storage box on its side, spray painted metallic silver on the outside and painted white on the inside. We attached hinges to keep the door on, and used Tag handles in two different sizes to act as freezer and fridge handles.

Deel Deze Pagina