onvruchtbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kippi86, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippi86

kippi86 Nieuw lid

6 mrt 2012
    4
    0
    0
    Vlaardingen
    Hallo,

Ik ben sinds september 2011 gestopt met de pil. Vanaf dat moment heb ik een onregelmatige en voor mijn gevoel lange cyclus.
    vanaf september ziet mijn menstrustatie er als volgt uit:
    02-09-2011
    43 dagen later: 15-10-2011
    36 dagen later: 20-11-2011
    48 dagen later: 07-01-2012
    36 dagen later: 12-02-2012

Omdat het zo lang duurt met mijn menstruatie ben ik bang dat ik geen kinderen kan krijgen. Ik wil heel graag kinderen, maar ik denk elke dag aan "ik kan geen kinderen krijgen". Ik heb geen reden waarom ik denk maar ik denk het...

sinds deze week gebruik ik ook ovulatietesten om te zien of er een eisprong zichtbaar is, maar ook hier ben ik ik bang dat er niks te zien is...

Is er iemand die dit ook heeft? heeft iemand tips?

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Dit ziet er niet onvruchtbaar uit :) .
    Lees even dit: Menstruatiecyclus en kans op zwangerschap na pilgebruik - Zwangerschapspagina
    Ik heb zat vriendinnen met een onregelmatige cyclus die prima zwanger kunnen worden. Een beetje geduld is soms wel nodig, helemaal na een pilstop. Geef jezelf en je lichaam de tijd, geniet van deze tijd van een kindje maken. Jank gewoon even lekker als je ongesteld wordt en ga daarna met frisse moed weer verder. Voor verreweg de meeste stellen lukt het om op de natuurlijke manier zwanger te worden. Laat je niet gek maken door alle verhalen (ook hier op zwangerschapspagina!).

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ik sluit me helemaal aan bij Loving.
    Succes meid

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meid, moeilijk he ......maar ik sluit me aan, met een onregelmatige cyclus kan je ook zwanger raken. Sommige hebben baat bij een etos zwanger pillen, die zorgen bij velen voor een regelmatige cyclus maar bij sommige juist ook weer niet. Is gewoon een multivitaminen preparaat....baat het niet schaadt het niet.....
    En daarbij, je bent nog geen jaar bezig....klinkt hard als je zo graag een kinderwens wil maar je hormoonhuishouding heeft ook weer even tijd nodig om te settlen....in de gaten houden en bij een jaar aan de bel trekken bij de huisarts.

Deel Deze Pagina