Wat er in ons huidige huis ligt weet ik niet maar het ziet er wel nog mooi uit. In ons vorige appartement had ik een vloer ergens uit een restpartij gehaald. Het werd thuisbezorgd en er zat een ondervloer bij. alleen de plint was maar voor 1 kamer. daar hebben we voor 60 m2 nog geen 100 euro voor betaald en dat zag er nog mooi uit toen we gingen.
Quickstep Aquanto zijn wij heel tevreden over. Het is (licht) waterbestendig, geen laminaat voor in de badkamer, maar omgevallen bekers of een zindelijk-worden-ongelukje heeft het allemaal al goed doorstaan. Te koop bij de bouwmarkt.
Verschillende vloeren hier in huis gehad: laminaat, pvc, tegels. En het laminaatvloertje van Ikea is het enige wat tot nu toe nog ligt. Geen beschadigingen of verkleuringen.
Wat voor kleur zoek je? We hebben nu via een webshop Krono original vintage Classic. De kleur is bakersfield chestnut. Zie nog steeds geen putjes van de ontelbaar aantal keren dat de ijzeren hot wheels autootjes erop gemikt zijn. Door de kleur zie je het vuil ook haast niet. Als ik op mijn knieën ga zitten en met mijn neus op de grond dan kan ik misschien een beschadiging vinden. ( O,ja siliconen kattekorrels onder de stoelpoot en er zittend mee schuiven gaf ook een bijna onzichtbare kras)