hoi ik ben selina ben 20 jaar en heeft een dochtertje van 2 jaar en mijn verhaal is ik ging op 2 mei voor het eerts naar de verloskundigen om te kijken of alles goed was en hoe ver mijn zwangerschap was ze gaf mij een hand zo als alltijd ik zat net op de stoel of ze vroeg heb je bloed verloren k zei nee anders had ik wel gebelt toe gingen we kijken of we een hardje konden horen er werd geen gel op mijn buik gedaan en nee ze kon het niet horen eigelijk was ik 14 weken zwangen maar zei dacht 10 a 11 weken dus ik moest maar contact opnemen met het ziekenhuis na naar alle vragen wie ze mij hebben gestelt werden 5 buisje bloed af genomen maar ze prikte eerts 2 keer verkeed toen ik thuis kwam vond ik het al heel vreemd maar zei verder niks ik belde de zelfde dag nog naar het ziekenhuis voor een afspraak te maken en kon gelijk de volgende de dag om 2 uur langs komen ze gaf ons de hand en toen we daar binnen kwamen vroeg ze of er een stage iemand mee mocht kijken ik had nog niks gezegt of ze begont gelijk te schijfen en over mijn andere kindje van 2 te praten wie ik bij me had maar goed ze zei alsdat ik 14 weeken zwanger was dus werd er een echo gemaakt ik zag gelijk dat er iets niet klopte aan haar gezicht ze zei ik zie geen hardje even later zei ze het nog een keer toen besloot ze maar een inwendigeecho te maken voor de zeker heid en toen zei ze het hardje klopt niet meer er was wel een hardje maar die was gestopt dus ik snapte er helemaal niks meer van en blijkt dat ik al meer dan een maand een overleden kindje bij mij draagt helemaal overstuur kleden ik mij aan en we moesten van haar een afspraak maken voor vrijdag a.s om 2 uur wandt ze wilt zekker weten of het te klein is of echt is overleden .maar mijn gevoel zegt dat het nog goed is allemaal zelfs met mijn 2de kindje ging het mis ik had 8 cen ontsluiting en werd naar huis gestuurd met een slaap pil toen ik het niet houden van de pijn ben ik maar terug gegaan en werd mijn dochtertje met spoed gehaalt via een keizersnee vreemd allemaal en nu dit weer ik had gehoord alsdat ze geen gel op de doppler of buik doen dan kan je ook niks horen zelfs in het ziekenhuis hadden ze dat niet gedaan ik vraag mij af of iemand mij kan helpen of het zelfde heeft gehad wandt ik snap er niks van [/b]
hi, van de gel weet ik niet.. ik weet wel bij mij was 16 weken zwanger was e dus wle een hartje want het heeft wel geklopt voor 16 weken maar het is opgehouden dus dan zien ze op de echo wel dat er een hartje is maar het klopt niet meer... ik had zelf ook het gevoel dat alles goed was totdat ik het zag.. dat er ook geen beweging in mn kndje meer zat en dat is na 12 weken toch wel dat je een armpje ofzo ziet bewegen... ik hoop echt dat alles goed is met je kindje maar het ziet er somber uit... ik had trouwens ook gene bloed verlies
Hoi Selina Jouw verhaal lijkt erg op die van mij. In november werd ik 's chtends wakker en had wat bloedverlies. Ik heb toen gelijk de dokter gebeld en kon meteen komen. Hij had niet de goede apparatuur en kon het hartje niet horen. 's middags ben ik naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek dat ze wel het hartje kon zien maar het niet kon zien kloppen. Ik was toen 12 weken zwanger maar het bleek op de echo dat het babytje 8 weken oud was en dus al 4 weken was overleden. Met 8 weken kunnen ze dus wel zien of het hartje klopt of niet. Aangezien ze bij jouw niks zien kloppen ziet er mijn inziens niet goed uit. Veel sterkte!
Hoi Selina, Helaas heb ik hier ook de vervelende ervaring mee. Bij mij werd er met 13 weken een echo gemaakt en daaruit bleek ook dat er wel een hartje was, maar geen hartslag. Er werd toen voor de zekerheid ook een inwendige echo gemaakt. Deze echo gaf dezelfde duidelijkheid. Het kindje was met 9 en een halve week overleden en ik heb er niets van gemerkt. Heel veel sterkte de komende tijd. Franka
ik zit helaas nu in het zelfde schuitje. vorige week (ik was twaalf weken) is er bij mijn termijn echo geconstateerd dat mijn vruchtje met 6 wk is overleden. ze hebben mij gevraagd of ik een week later terug wilden komen om te kijken of er hart activiteit had plaats genomen. maar helaas er was niks veranderd met de echo van vorige week. ik wordt waarschijnlijk eind van de week gecutureerd en dan ben ik 13 wk zwanger. het vruchtje heeft dan 7 weken dood in mijn baarmoeder gezeten.