wie heeft hetzelfde gevoel als ik?

Discussion in 'Zwangerschap' started by xxjoxx, Jul 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    Hej meis,
    Ben net 29 wk en van mij mag de tijd ook wel gaan vliegen!
    Zit nu 2 weken thuis en soms weet je echt niet waar je het moet zoeken.
    Zwanger zijn is een zwaar beroep. Had nooit verwacht dat het ook op mij van toepassing zou zijn. 'Ik gezonde meid, zwanger, dat doen we ff, kom maar op'. Nou niet dus :)
    Ben mezelf wel tegen gekomen..

Ben dol op de beeb en hoop dat het snel oktober is!
    Volgende week wordt het wel beter weer, dat is in ieder geval positief ;)

2. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

Nov 5, 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die verloskundige heb makelijk praten...zo praten ze tegen mij ook! Maar zoals je ziet naar de tijd...ik lig nog steeds wakker! Nu weer tintelende benen wordt er niet goed van!! Pff!
    Maar ja je moet wel he....

3. meissie1982

meissie1982 Actief lid

Mar 6, 2012
    249
    0
    16

Het goede weer vind ik juist vreselijk. Dat wil namelijk zeggen voor mij nog meer vocht vasthouden... nog meer pijn van beknelde zenuwen (ik kan al geen pen meer vasthouden) en weer niet kunnen lopen van de dikke voeten. Ik vond juist het mindere weer heerlijk (voor t eerst hoor :)).

4. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden altijd fijn dit soort verhalen te lezen. Hier ook heel erg klaar ermee. Zit al thuis van mijn werk vanaf 17 weken vanwege eerst heftige harde buiken en met 20 weken lichte weeen. Ik moet al weken rustig aan doen en alles doet me pijn. Slapen lukt gelukkig nog goed, maar ik raak niet uitgerust (terwijl hb etc goed is) daarnaast een heerlijk dreumesje hier lopen, waarbij ik gewoon blij ben dat ze op woe, do en vrij naar het kdv mag omdat ik echt niet het idee heb dat ik een leuke mama voor dr ben op het moment. Ik kan niet eens naar het speeltuintje lopen (en dat is echt aan het eind vd straat) zonder harde buiken. Ook veel last van oefenweeen, maagzuur etc. Eten of drinken lukt bijna niet meer. Gelukkig hier wel meedenkende vk. En die zien ook wel dat ik al erg op ben. We proberen hier iig de 37 weken te halen en dan gaan we eens kijken of ze wat kunnen doen voor me.

5. ajcvanwijk

Jul 11, 2012
    9
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeuse
    Vlijmen
    Hier nog 1 hoor ben nu 39 weken zwanger van de tweede en zit er ook helemaal doorheen mijn buik is echt te groot en mensen vragen daarom al 3 maanden of ik al bijna uitgeteld ben en of het er niet 2 zijn dus de tijd gat niet echt snel als je dat al 3 maanden hoort ik ben al 26 kg aangekomen en voornamelijk alleen maar buik zit ook al thuis vanaf februari doordat ik zoveel last heb van mijn bekken slapen is het grootste probleem ieder uur wordt ik wakker van de pijn aan mijn heup waar ik dan op lig dus loop heel de nacht te draaien en kussens helpen bij mij niet. Ik hoop ieder geval dat deze kleine er wat eerder uit wil komen want de eerste kwam met 42 weken na inleiding dus ben bang dat dat nu weer gebeurt en weet niet of ik dat wel trek maar goed er zit niks anders op.zo nu ieder geval even mijn ei kwijt :)

6. miepkip

miepkip Bekend lid

Feb 22, 2012
    930
    0
    0
    Ik heb het ook helemaal gehad,
    Als sinds week 15 thuis en last van bekken vanaf week 20 last van harde buiken, krampen bij mijn bekken, spieren hoofdpijn en nu ook nog misschien zw.vergiftiging. Voor mezelf zeg ik laat hem maar komen, maar voor hem zie ik toch nog wel liever dat hij tot de 36 weken blijft zitten.

Share This Page