wie heeft hier een antwoord op!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debster82, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik zit met een vraagje. Zaterdag is mijn NOD dag en ik heb ook ongeveer 2 weken geleden mijn eisprong gehad, ik merk dat altijd ivm het slijmverlies.
    Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag dat ik heel moeilijk naar de wc kan voor de grote boodschap.
    En heb ik sinds vandaag weer slijmverlies vind dit echt heel raar ben nu in mijn 5de ronde en ik heb dit nog nooit gehad zo voor de menstruatie.
    Weten jullie wat dit kan zijn of dit eventueel goed nieuws is.

Alvast bedankt meiden.

Groetjes
    Debster

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier iemand met hetzelfde.. Maar het zou idd wel kunnen dat je zwanger bent. Maar het kan ook een andere reden zijn. Ik houd het bij mezelf ook nog wel wat op stress. Maar dat komt omdat ik 3,5 week geleden een mk heb gehad en nu dus weer graag zwanger wil worden/ zijn.. En wat duurt een maand dan lang!
    Jij ook nog succes met wachten. Ik heb zondag m'n nod..

X SAM

3. Wat je allemaal merkt en ziet aan je lichaam kan echt per ronde verschillen.... heb volgens mij alles al wel ooit gehad.

Succes en ik hoop dat het bij jou een goed teken is!

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Ik heb geen idee.

Ik ben 3 keer zwanger geweest maar herken het zo niet.

Er is een topic met zwangerschapssymptomen die meiden hadden..

Mss is daar je antwoord...

Succes!

5. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie antwoorden. Het enige wat ik kan doen is toch maar afwachten helaas.

@Sam, jij ook heel veel succes en ik hoop voor je dat het positief uitpakt, ik duim voor je ;)

Groetjes
    Debster

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi

hier nog zo'n twijfelaar met precies PRECIES hetzelfde ik heb zondag mijn nod.

laten we maar hopen dat het een goed teken is voor ons alledrie.

groetjes mik

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Vestopping is wel een van de kwaaltjes, maar het kan van alles betekenen. Wanneer je heel graag zwanger wilt worden, kan je lichaam je helaas ook met van allerlei symptomen voor de gek houden.

En het kan ook inderdaad per ronde verschillen en sommigen merken helemaal niks. Het kan dus alle kanten op. Helaas moet je nog gewoon even geduld hebben tot je NOD en dan maar een testje er aan wagen wanneer de :evil: :evil: nog niet in zicht zijn.

Maar ik hoop voor je dat het een goed teken is!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik houd het geloof ik maar op stress. Het is tot nu toe vandaag weer een stuk minder. Voel me 'geestelijk' ook weer wat beter vandaag. Ik houd het er maar op dat ik gewoon ongi ga worden zondag.. Dan is de klap ook niet zo erg.. hoe graag ik het ook zou willen natuurlijk dat ik weer zwanger ben..

XSam

9. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik had voordat ik positief testte wel veel vaginale afscheiding (wit). Dit is gedurende de zagerscgap gebleven tot vlak voor bloedverlies.

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    hee meiden!

Het moeilijk naar de wc kunnen herken ik ook, ik kan narmaal heel makkelijk mooit moeite gehad en nu ineens wel! Verder herken ik ook het wit verlies.

Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs Wendy

11. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ik had dat vorige maand. Maar niet zwanger helaas.

12. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik had het ook vorige maand en echt geen zwangerschap.
    Ben 2 x zwanger geweest en had toen helemaal geen last van afscheiding.

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he juniper

je kan vandaag testen he. laat je het ons even weten.

j ik denk dat ieder lichaam anders in elkaar zit sommige mensen hebben niet eens door hebben dat ze zwanger zijn. we zien het wel als we de test in hnden hebben he.

groetjes mik

groetjes mik

Deel Deze Pagina