Ik heb net een nieuw tv dressoir gekocht heel leuk maar het ding in 185 cm breed met de tv erop hou ik dus nog een heel stuk over maar ik ben totaal inspiratieloos. Wat hebben jullie aan decoratie op jullie dressoir?
Ik heb op ons tvmeubel twee mooie kandelaars staan, met grote kaarsen erop met een strik er om heen. Tussen de kandelaars staat een brocante fotolijst met een leuke foto er in. Soms vervang ik het fotolijstje voor een andere decoratie zoals een vaas met bloemen oid. Foto ter inspiratie.
De kast ben ik al tijden zat maar wat er op staat heb ik net vervangen. Drie fotos, twee kandelen en wat waxinelichtjeshouders en kleine glazen vaasjes.
Een lamp, 2 hele leuke hartjes van keramiek, een lantarentje en nog een kaarsenstandaard van hout. Lijkt veel maar wij hebben ook een groot ding.
Wij hebben links van de televisie de tv-ontvanger staan met daarop een mini-cactus en een nijlpaard (van rubber? plastic?). En aan de andere kant een houten dienblad met verschillende kaarsjes (waaronder een in de vorm van een huisje). Oké dit is wat vaag, ik heb er even gauw foto's van gemaakt maar het werd wat wazig haha. Maar het geeft wel een idee. Ik vind het zelf erg gezellig zo.
Tv-ontvanger, wii, gipsen beeld van een franse bulldog, schoolfoto zoontje...dat staat er bij ons op het tv meubel.
Niets. Ik heb werkelijk niks met "frulledingen". Die ik dan bij elke poetsbeurt nog es zou moeten verzetten.
Het hangt er ook sterk vanaf hoe hoog je kast is, en hoe grijpgraag je zoontje is. Bij ons staat er niets op grijphoogte, dat scheelt mij een hoop gemopper
Ik zou er een mooie living coulor opzetten en dan tegen de muur gericht. Afhankelijk van de inrichting zou ik een wit/ doorzichtige of een zwart/doorschijnende kiezen
Hier staat er een sfeerlamp naast de tv op het dressoir. Maar zowel het dressoir als de tv zijn niet zo groot bij ons.
En mooie vaas met takken.. Zoiets vind ik heel mooi http://www.welke.nl/photo/theresia/lage-witte-tv-kast.1382983143
Ik heb twee grote windlichten aan beide kanten van de tv staan. Ze zijn ongeveer even hoog als de tv. Symmetrie, daar hou ik van
2 fotolijstjes 2 waxinelichtje houders 1 rond dienblad met daarop 3 stompkaarsen in verschillende maten, een klein mini plantje en een scène chips brander
De tv kast is het enige wat ik echt rustig wil houden. Heb aan 1 kant een hoge slanke vaas met takken, aan de andere kant een lamp.