Hoeveel dagen voor eisprong begint bij jullie het komen van vruchtbaar slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaMiaatje, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    De titel zegt het al. Begint het slijm bij jullie al een aantal dagen van tevoren los te komen of pas op de dag voor de eisprong?
    Ik verlies namelijk vruchtbaar slijm oftewel cervixslijm nu, maar de ovulatietest is absoluut nog niet positief.
    Hoe kan dat nou?

2. Samco

Samco Lid

17 aug 2009
    53
    0
    6
    Hai Mayaa,

Bij mij is het i.i.g. ook zo dat ik een paar dagen, voordat ik positief test, al vruchtbaar slijm heb. Dus nog even geduld hebben.
    Succes!

3. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Tsja..'t is wat, dat ei vinden..;)

Ik had op CD13 én CD14 vruchtbaar slijm, op CD15 & CD16 posi ovutesten en helaas nog geen echte duidelijke tempstijging.. Dan ga je inderdaad denken.."hmzz..welk teken is nou het beste teken??!!".. Zo verwarrend allemaal af en toe!!

Maar goed..als ik maar afga op de posi uvutesten, had ik het vruchtbaar slijm dus ook een paar dagen van tevoren..Hoe is je afscheiding nu?? (WAT EEN VRAAG..;) )..Waterig?? Want dat hoort ook bij je vruchtbare periode..

Liefs,
    Anna

4. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

ik volgens mij een dag of 2- 3 van te voren...maar vind t altijd moeilijk in te schatten dat slijm...
    Na mijn eisprong is t iig altijd anders...ff weg en dan creme....dat is iig duidelijk...

5. Trees

Trees Niet meer actief

Mijn vruchtbaar slijm is er gemiddeld 5 dagen voor het ei al. Toen we net begonnen vond ik het erg verwarrend, want ik las overal dat het echt vlak voor je ei komt. Hoeft dus niet ;)

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb nog nooit vruchtbaar slijm gespot.

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.721
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Bij mij meestal 2 dagen voor eisprong.
    Overigens las ik laatst dat gynaecologen ovu testen afraden.

8. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    oja chillin'?? Hoezo dan? Ik heb ook weleens gelezen dat ovutesten juist het meest accurate middel zijn om de eisprong op te sporen..? (van tevoren dan he..)

9. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ben ook benieuwd waarom ovu-testen afgeraden worden door gynaecologen.
    Ik had gisteren weer duidelijk vruchtbaar slijm, ben benieuwd wanneer de test nu posi is, maar zowieso doen we om de dag klussen, dus dan zitten we wel goed toch?

10. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    ik had ook 4 dagen voor positieve test vruchtbaar slijm, CD13. later op die dag geklust. daarna was man paar dagen weg voor werk. gister terug, toen had ik positieve ovu test, CD17 Meteen geklust. Straks maar weer :) en morgen nog eens:)

11. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    oh ja, laaste twee dage n alleen maar waterig, geen draden oid.

12. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Waterig hoort volgens mij ook bij de vruchtbare periode..Mijn temp is nog steeds niet omhoog..

Chillin', ik wil graag wel nog effe weten waarom ovutesten afgeraden worden..Ik had namelijk van een ander begrepen dat gyno's deze vaak gebruiken en juist de tempmethode als onbetrouwbaar zien..:( (werd mij verteld door een expert hier op 't forum..)

Liefs,
    Anna

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Bij mij heb ik 1 keer vruchtbaar slijm gespot...die avond gelijk aan de slag gegaan...en toen was ik zwanger!
    Weet bijna wel zeker dat het die avond geweest moet zijn...omdat mn man daarna heel veel moest werken en we 1,5 week geen sex hebben gehad!

14. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.721
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Hoi Anna,

Ik heb nog geprobeerd om de site weer te vinden,maar het is me niet gelukt.
    Temp.werd ook afgeraden door deze gynaecologen.
    Het had er geloof ik mee te maken dat zo'n ovu test ook positief aangeeft,terwijl je eisprong al geweest is.
    Dan heb je nog 12-24 uur,maar misschien dat die testen nog steeds positief zijn,terwijl je eigenlijk te laat bent.(dus na die 24u)

Deel Deze Pagina