Wie heeft hier ervaring mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door flixbilly, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    #1 flixbilly, 20 jun 2011
    Laatst bewerkt: 20 jun 2011
    Dag meiden,

Ik ben Sabrina en heb een zoontje van 6 maanden. We zijn niet aan de anticonceptie gegaan omdat we graag een tweede kindje wilde op korte termijn. Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven maar hierna kwam er niks meer en was ik genoodzaakt te stoppen :( Ik ben in die 6 maanden nog niet ongi geworden.

Ik heb dinsdag 14-06 een felle steek in mijn buik gehad en dit was bij mijn zoontje een teken van innestelling. Na die dag krijg ik allerlei symptomen:
    *Moe
    *Ochtendmisselijk heid deze komt met vlagen terug
    *Vieze smaak in mijn mond smorgens
    *Lage rugpijn
    *Ongikrampen komen regelmatig terug
    *Gevoelige tepels
    *Grotere tepelhoven
    *Rommelende darmen
    *Koud

Ik heb vrijdag 17 juni een test gedaan kruidvat 2 voor 5 negatief maar dit was veel te vroeg. Zaterdag 18 juni heb ik een test gedaan met middagurine vroege zwangerschapstest testpoint etos maar dit was ook te vroeg. Maandag 20 juni heb ik een test gedaan met middagurine testpoin etos maar weer negatief!
    Ik heb nu nog 1 test liggen van de kruidvat van 2 voor 5 deze wil ik dinsdag 28 juni gaan doen maar ik ben bang voor een teleurstelling omdat dit bij mijn zoontje ook steeds het geval was.

Ik ben alleen bang dat bij mij urine testen op de een of andere manier niet werken omdat dit bij mijn zoontje ook was. Ik was overtijd maar de testen bleven negatief terwijl een bloedtest toch duidelijk aangaf zwanger met een hoog hcg gehalte.
    Ik test zaterdag met mijn laatste urine test en anders bel ik maandag naar de huisarts om een bloedtest aan te vragen.
    Ik vind het ook moeilijk omdat ik niet weet wanneer mijn nod is.

Zijn er meer dames die ervaring hebben met urine testen die negatief blijven ondanks dat ze wel zwanger waren?

Groetjes Sabrina

2. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Zelf geen ervaring mee, maar heb het hier wel eens gelezen dat vrouwen weinig HcG aanmaken, hoewel de kans heel klein is lijkt me (wil je ook geen valse hoop geven).

Wat je zelf al zegt; even langs de huisarts voor een bloedtest zou ik denken.

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik heb het ook vaker gehoord dat vrouwen niet positief testen met een urine test en die toch zwanger bleken te zijn.

Ik heb contact gehad met de dokter en die zei dat ik begin volgende week moest testen en als die dan negatief was zouden ze een bloedtest doen om te kijken hoeveel hcg ik in mijn lichaam heb.

Ik voel me wel zwanger en dat had ik de vorige keer ook ondanks dat de testen negatief waren, ik hoop op een goede uitslag volgende week, maar ik vind het wel moeilijk om te wachten.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en hoe is dit afgelopen?

Groetjes Sabrina

4. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Goedenavond,
    Ik heb vanmorgen de laatste test gedaan en dit was er 1 van de kruidvat 2 voor 5 euro, maar helaas weer negatief.
    Dit in inmiddels al 13 dagen na de mogelijk innestelling.
    Van de dokter mocht ik bloed laten prikken en dit heb ik nu dus gedaan maar ik krijg hiervan pas de uitslag misschien morgen middag en anders woensdag middag.
    Ik vind het echt heel erg om nog te moeten wachten omdat ik al zolang in onzekerheid zit.
    Wat denken jullie ben ik zwanger of niet? Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen.
    Dit zijn de symptomen die ik heb:
    Zeurderig gevoel in mijn onderbuik, misselijk met vlagen, moe, hoofdpijn, hartkloppingen, kort lontje, donkere tepelhoven, duizeligheid, het gevoel hebben dat ik zwanger ben, de laatste 2 dagen lijkt net of ik regelmatig bandenpijn heb maar dit is toch nog veel te vroeg? Of is het bij een tweede zwangerschap altijd sneller..

Groetjes Sabrina

5. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hoi Sabrina

Met mijn dochtertje testte ik tot 8 weken zwangerschap negatief na de 8ste week werden de testen pas positief
    Onze ha dacht dat ik een maagzweer had en ondertussen word mijn maagzweer binnenkort alweer 4 jaar!!!
    Dus ja het kan gewoon hoor...

succes meis

Deel Deze Pagina