Hallo dames, Zoals de titel al zegt ik eet geen vis. Ik probeer tijdens mijn zwangerschappen wel vis te eten maar dat gaat niet van harte. Ik vroeg me af of jullie bekend zijn met viscapsules die wel mogen tijdens zwangerschap. Ik begreep dat de meeste niet mogen i.v.m. Vitamine A. Ik hoop dat jullie het weten.
Waarom wil je toch tijdens je zwangerschap persee vis eten? Ik heb nog nooit vis gegeten want ik walg daar echt van toen ik dat overlegde met de vk zij ze dat dat geen probleem was
@blackrose88 Vis is goed voor de ontwikkeling. Toch? Ik vind het ook echt verschrikkelijk, maar ik zie het steeds op de beeldschermen in het zkh dat het nodig is. Als ik iets kan doen wat een positieve invloed heeft op de zwangerschap doe ik het gelijk (i.v.m. mijn verleden).
Der zijn zoveel dingen goed voor de ontwikkeling, maar bvb vis eten gaat mij ter ver, ik durf het geen eens aan te raken zo erg walg ik er van
Ik eet weinig vis (wat ik persoonlijk jammer vind), want manlief vind het niet zo lekker... Mijn gyn adviseerde mij mama compleet plus van davitamon, hier zit visolie in en dit proef je niet en je heb alle vitamines etc binnen, ook de foliumzuur. Had eerst de capsules van kruidvat visolie, maar die roken ook echt naar vis, die vond ik zelfs niet prettig... De mama compleet plus is echt heel fijn en kan voor, tijdens en na de zwangerschap Succes!! Oh ja en geen vis eten is op zich niet heel erg. Zijn genoeg dames die vegetarisch zijn en geen vis en vlees "mogen" en die zetten ook gezonde baby's op de wereld, maar die worden wel geadviseerd goede vitamines te nemen
Hier ook weinig vis gegeten tijdens de zwangerschap. Vind het heerlijk, maar vaker dan 1 keer in de 2 maand lukt niet. Ik gebruik ook Mama Compleet en dat bevalt prima! Vk gaf ook aan dat dit geen probleem was dus daar maak ik me absoluut geen zorgen over!
Van de hema zit helemaal geen andere inhoud in dan alleen de visolie ik slik er 2 per dag heb omega 3-6-9 60 stuks voor 7.75
Beste is om alleen de omega 3 te pakken. Omega 6 krijg je namelijk al genoeg binnen Geranium, heb jij de gewone mama compleet of ook de mama compleet plus, alleen in de plus zit visolie...
ik neem voor het slapen gaan een omega 3 visolie capsule van solgar ik heb ook de esther omega 3 van de tuinen gehad is ook goed. ik neem ze voor het slapen gaan omdat het mij anders opboert en een rare vissmaak naar boven komt, voor het slapen is dus mijn tip. er zit geen vitamine a in overgens.
Ik hou ook niet zo van vis, probeer het wel te eten 1 of 2 keer per week maar dat lukt ook niet altijd. Ik wil wel visoliecapsules slikken maar ik lees dat die echt smerig zijn, denk dat ik dat nog minder weg krijg dan vis door een ovenschotel heen ofzo. Maar visoliecapsules mag je toch gewoon? Het zit ook bij sommige zwangerschapsvitamines.
Visoliecapsules mag je ook gewoon met zwangerschap. Inderdaad in sommige zwangerschapsvitamines zit het ook... Ik slik ook zwangerschapsvitamines met visolie, overigens smaken die echt niet naar vis, dit vind ik van hema en kruidvat wel