Hoi dames, Had vanmiddag een heel verhaal getypd op mijn mobiel, loopt hij vast.. grrr. Vandaag is mijn NOD, nog niks te bekennen. Ik word normaal op 10 dpo ongesteld, en 2 dagen daar voor begin ik al licht te vloeien dus rond 8dpo. Ik heb nog helemaal niets gezien.. ik heb de volgende symptomen: - bij vlagen misselijk (eergister heledag, gister niks, vandaag af en toe). - veel hoofdpijn. - heeeeeeeel veel afscheiding (heb er echt last van, vanochtend toen ik opstond stroomde het er gewoon uit). - vanmiddag buikpijn (meer soort griep achtig) nu gelukkig niet meer. - sinds vanmiddag diarree. - gevoelige tepels (heb t idee dat t meer is dan normaal). - lichte maagzuur, t komt niet echt omhoog maar voel t wel. - spierpijn. - beetje last van lucht. - vanochtend in bed 1 hikje (haha). Ik wel ben ziek geweest rond mijn eisprong.. kan mijn ei hierdoor later zijn geweest? iemand ervaring mee? Ben heel erg benieuwd, ik ga morgen ochtend testen, zit dan op 11dpo. nog meer mensen die morgen ochtend testen? Hopen dat mijn valentijns eitje geluk heeft gebracht!!!
dankjewel! (heb mijn bericht aangepast, was een aantal dingen vergeten haha). Jij moet nog even wachten zie ik, spannend!!
Ja verschrikkelijk is dat wachten en wachten! Daarom struin ik vaak op het forum, meeleven met de mensen die snel mogen testen.
iK ben 1 keertje een dag later ongesteld geworden dan normaal en denk dat dat door de griep kwam, heb toen een week lang hoge koorts gehad. Maar aangezien jij vanalle kwaaltjes hebt, denk ik niet dat dat bij jou het geval zal zijn!! Ik duim ook hartstikke hard mee voor je!!
Ik heb wel ervaring met ziek zijn tijdens de eisprong.. Een bijzonder goede kan ik wel zeggen want het resultaat is net 6 maand geweest en ligt nu op mijn schoot Ik had tijdens mijn eisprong 40 graden koorts en totaal geen zin om te klussen eigenlijk maar toch maar gedaan omdat ik eisprong had en 2 weken later een positieve test! Succes voor jou!!
thanks voor jullie reacties dames! mavi derya; wauw, ik hoop dat dat bij mij ook het geval is... vind het best spannend, het ene moment denk ik van ja! en het andere moment denk ik nee, mijn lichaam houd me vast voor de gek...
Hoi, Grappig ik heb ook valentijnseitje gehad en vandaag NOD... Enige x dat ik overtijd was, was ik zwanger, dus ook spannende tijden hier!! Heb alleen geen enkele zwangerschapsklachtjes (vorige x ook niet) en jij een hele lijst, veel belovend!! Ik testte vorige x pas op 14 DPO een tuurtest, dus moet nog tot woensdag geduld hebben vrees ik. Misschien gooi ik er dinsdag een extra gevoelige tegenaan als ik nog steeds niet ongi ben, want dat stijgt de spanning wel heel erg..! Duim voor posi test voor jou morgen!! Ik hou je topic ff in de gaten.
Wat grappig zeg! Ik teste de vorige keer 16dpo pas licht positief (helaas mk) toen had ik wel een lf van 14. Dit wil niet zeggen dat het bij elke zwangerschap zo is geloof ik.. ik hoop voor je dat ook jou menstruatie uit blijft en dat je zwanger bent spannend he!!!
Ja, spannend!! Mijn zwangerschap is ook uitgelopen op mk..., zie onderschrift. Wat een parallellen!! Hopelijk ook wat betreft positieve zwangerschapstesten..!
Hey meiden, Wat spannend allemaal he! Ik heb deze maand ovulatietesten gedaan dus hoop dat het nu raak is, donderdag is mijn nod. Heb vandaag een test gedaan, maar die was negatief, maar het is natuurlijk ook veel te vroeg. Ik ga heel hard duimen voor jullie!
Spannend meid! Ik had ook een vroeg valentijnseitje! Test was licht positief deze morgen! Morgen terug testje en bloedtest!
helaas negatief getest... ik denk heeeel vaag iets te zien, maar dat kan aan mij liggen.. ik wil gewoon graag een streepje zien. zit vandaag op 11dpo als het goed is, dus er is nog een beetje hoop. vorige keer testte ik pas 16dpo licht positief met wel een lf van 14. Maar goed, mijn ei kan ook iets later zijn geweest want ik heb hem niet gevoeld, balen... ik heb er voor de zekerheid maar een foto bij gezet, misschien dat een van jullie nog iets ziet
Als je de test uit elkaar haalt dan? Ik denk vaag iets te zien....spannend misschien te vroeg getest........
ik hoop dat ik te vroeg heb getest haha... ik heb hem even in het negatief gezet.. kan t heel moeilijk zien! pff.. ik haat afwachten! ik test overmorgen pas weer (als ik het laten kan).
Ik lijk ook heeeel licht iets te zien.... Spannend! Anders morgen ff met CB digital doen met indicator. Deze is extra gevoelig, betrouwbaar én duidelijk, geen getuur! Hier nog steeds niet ongi, dus morgenvroeg doe ik bovenstaande test...! Nu al zenuwachtig, hihi