Na wat heen en weer gepraat in een NOD topic hier maar even m'n verhaal kwijt. Hoe zit het. Ik ben sinds april/mei gestopt met de pil. Maar deze maand de eerste ronde voor een toekomstige zwangerschap. Het bleek achteraf dat we precies vlak voor de eisprong geklust hadden. Mijn cyclus is perfect regelmatig. Na 5 dagen het gevoel van ongesteld moeten worden in mn onderbuik. Ik wist nog niks van innesteling ed af. Ik ben toen ik ook misselijk werd gaan zoeken en kwam de bekende kwaaltjes tegen. Hoe maf. Toen precies op de nod kreeg ik ipv de normale start van m'n menstruatie wat zwarte stolsels. Verder niks. De dag erna iets meer maar nog niet echt een menstruatie te noemen. Savonds stopte het en de volgende dag weer iets zwarte stolsels met bruinig bloed, lang geen maandverband vol. Normaal op dag 3 gaat het wel los en krijg ik de menstruatie pijnen. Heb ik nog nooit ervoor zoals nu gehad. Toch gisteravond stopte het weer en vanmorgen en tot nu iets bruin bloed. Wel iets meer dan de afgelopen dagen maar niet zoals het boord en met afvegen niks op t papier. Ik heb 4 dagen voor de nod uit nieuwsgierigheid getest met KV 2v5, negatief. Op de nod idem, maar wel met ochtendurine. Nu net met 2 ronde urine getest, negatief. Wel heel rare test, want hij wilde paa starten na 6 druppels en twijfelachtig, uiteindelijk kwam het controle streepje wel maar wel een bibberig lijntje. Ik snap er niks van. Ik las iets van pseudo menstruatie. Zou dat kunnen? Iemand ideeën ervaringen? Zucht werd ik maar gewoon ongesteld. Hoezo juist nu dit? Heb altijd een normale menstruatie en cyclus. Als het vanavond nog niet heeft doorgezet dan maar morgen naar de huisarts.....
Even een vraag na aanleiding van je bericht, wellicht word het dan iets duidelijker voor mij Voor deze cyclus dus wel gewoon ''normaal'' ongesteld geworden? Het klinkt als dat je oud bloed verliest. Mag ik vragen of hoe je weet of je eisprong is geweest?
Ja vorige x helemaal normaal ongesteld geweest. Nou helemaal zeker weet ik het niet maar ik heb een app daarvoor en mijn cyclus is altijd stipt 29 dagen
Het kan wel een menstruatie zijn geweest. Aantal jaar geleden voordat ik zwanger raakte heb ik ook zulke menstruaties gehad. Is ook van de 1 op de andere maand begonnen en kon soms ook wel 10 dagen duren. Na de eerste zwangerschap was alles weer normaal....
O serieus? Het is sinds het einde van de morgen helemaal gestopt. 4e menstruatie dag, normaal 8 dagen. Had jij dat ook Sieppie?
Hoi Perdiz, wij zitten nu in onze 3e ronde.. Ik heb in mijn 2e ronde precies 1 week voor mijn nod ook net als jij veel bloeding gehad en het duurde 3/4 dagen. Heel anders dan mijn normale menstruatie.. En zeker gek want ik was die maand dus 2 keer ongesteld geworden. Mijn nicht zei dat het wen bevruchte eitje is geweest wat toch heeft losgelaten, dus dat de innestelling niet is gelukt. Of dit ook bij jou het geval is durf ik niet te zeggen helaas.. Deze maand heb ik niet gehad, nog geen bloed gezien op een paar druppel bruin bloed na. Ik hoop voor je dat het innestellingsbloeding is geweest, daarover kun je veel lezen het mag veel bloed zijn maar dan minder.. Ik zou echt niet weten hoe je dat het beste kunt oordelen. Sterkte!