Het gaat heel slecht met mama. De afgelopen week was het nog grotere rollercoaster dan voorheen. Mijn schoonzusje kreeg nu ruim 8 dagen geleden een interne bloeding omdat ze al langere tijd ziek is. Ze viel vaak maar werd van kastje naar muurtje gestuurd. Die dag is het vreselijk mis gegaan en moeten reanimeren en zij ligt in kritieke toestand op de IC. Mama is sinds woensdag van de IC af maar er is een grote fout gemaakt door hun. Er was met ons afgesproken dat ze alternatieve behandeling zouden doen ipv dialyse . Ze stuurde haar naar de verpleegafdeling palletiev beleid. Mama heeft 24 uur zonder extra hulp gelegen Daarna meteen alles weer herstart maar ze gaat met de dag achteruit. We worden geleefd deze periode
Wat heftig zeg..wat maken jullie een hoop mee de afgelopen tijd. Ik heb er weinig woorden voor maar wil je veel sterkte wensen. En een digitale knuffel ❤️
Het is een vreselijke ziekte en het enige wat je kan doen is toekijken helaas. Mijn vader is in december overleden, binnen 6 weken na diagnose. Hij had geen klachten in het begin op wat buikpijn na. Geen pijn gehad tijdens het sterven, de echte lijdensweg was toen z’n functies uitvielen zoals lopen en praten etc. Toen is hij in 1,5 dag overleden. Heel veel sterkte in elk geval!!
Mijn moeder is zo goed als uitbehandeld hier zeggen ze. We willen wel voor een second opinion gaan. Met mijn schoonzusje gaat het nog steeds niet goed. Ze is nog steeds kritiek.
Wat een nachtmerrie voor jullie Ik hoop van ganser harte dat een second opinion positiever uitvalt en uiteraard ook dat het met je schoonzusje de goede kant op mag gaan. Nogmaals, heel veel sterkte gewenst!
Wat krijgen jullie momenteel toch een hoop te verduren en alles komt ook in 1x tegelijk, moge Allah jullie helpen door deze zware periode heel veel sterkte ❤️
Lief dat je het vraagt. Mama is uitbehandeld en is nu thuis ook second opinion gehad werd precies hetzelfde gezegd. Te zwak voor de hele zware chemo en whipple operatie geen behandeling mogelijk. Dus voor nu genieten van de tijd die ons gegund is. Met mijn schoonzusje gaat het naar omstandigheden goed. Ze is ook sinds weekje van de IC af maar ze heeft nog een hele lange weg te gaan en er is een grote kans dat ze nooit meer hetzelfde word door de lange reanimatie. We zitten eigenlijk nog steeds in een rollercoaster aan emoties en dingen die allemaal geregeld moeten worden. Het is zwaar maar heb heel veel steun aan mijn geloof en haal daar ontzettend veel kracht uit❤️ Maar de tranen vloeien rijkelijk heb nog nooit zoveel gehuild als in deze afgelopen periode .