hallo allemaal... ik weet niet waar ik mijn verhaal moet plaatsen, dus heb t hier maar neer gezet.... wij hebben een zoontje van 9 maanden, als hij 1 is willen we graag voor een 2de kindje gaan.... nou zijn wij aan t denken geweest, stel dat t al vrij snel raak is dan is ons zoontje ongeveer 2 jaar als de 2de geboren word... nou twijfelen wij of we een dubbele kinderwagen moeten aanschaffen of zou zoon meerijplankje voldoende zijn voor ons kleine mannetje? ik neem aan dat een kindje van 2 jaar nog wel eens moe zijn en ff willen zitten ofzo... wij heeft nog meer 2 kindje met niet zoon groot verschil van leeftijd of wie heeft er ervaring ? Edit moderator: ik heb je topic even verplaatst naar 'Babyuitzet'. Ik vond hem daar meer passend.
ik zou misschien toch een dubbele wagen nemen ik kan me bedenken dat mijn dochter met haar 2 nog niet volledig de hele stad mee doorliep en idd tussendoor af en toe nog in slaap viel
ik heb zelf (nog) geen kinderen maar als ik jou was zal ik me daar pas druk over maken als het zover is
nou ik maak me er nu al druk om, ik wil graag weten hoe andere mensen t doen met een kleine leeftijd tussen de kids...
er betstaan ok 1 losse stoeltje met 1 wiel die je aan de zijkant van je kinderwagen kan klikken kosten ongeveer 120 euro ik denk dat je dan goedkoper uit ben dan een 2 ling wagen voor dat eventjes dta je hem nodig heb. ik zit er wel iover na tedenken omdat aan te schaffen want als dit wondertje geboren wordt is onze zoon ook net 2 jaar en 2 maanden het heet: BUGGYPOD dit is hem: het is het grijze stoeltje
Intressant zeg die BUGGYPOD! Zelf was ik ook daarover al aan het nadenken ,van als ik een 2 de zou krijgen ,van moet ik nu een dubbele kinderwagen kopen of zo'n meerijplankje. Maar ik moet zeggen die BUGGYPOD is een mooie alternatief ,en als het scheelt in geld ja dan overweeg ik misschien dan om die tegen die tijd te nemen!
aha heel handig ja... maar ben er niet zo weg van haha maar ik moet er nog maar eens even over nadenken.. bedankt he !
Ik weet dat mn ouders vroeger een kinderwagen hadden met daarover een stoeltje. (dus ligbak en daaroverheen een zitje) Heb geen flauw idee of dat tegenwoordig ook nog kan.
Bij mijn kindjes zit er 16 maanden leeftijdsverschil. Wij hebben een tweedhands duowagen gekocht. Wij hebben er wel gebruik van gemaakt, omdat het best wel handig is, als ik eens alleen op stap ging met de 2 kids. M'n dochter stapte nog niet zo lang en met een pasgeborene nog eens erbij. Door het minder goede weer, hebben we er niet superveel gebruik van gemaakt, maar was wel blij dat we hem gekocht hebben. Nu m'n zoontje al wat ouder is en m'n dochter ook, gebruiken we weer 2 enkele buggy's als we op stap gaan. Wat je ook wel kan doen, is de baby in een draagdoek steken en je oudste kindje in de buggy, hebben we ook gedaan en dat is ook wel handig.
ik merk uit ervaring bij ons op het werk(kinder opvang).dat dan een tweeling wagen wel erg handig is.. als we naar de super makrt gaan mag je per persoon 2 kindern mee en dan neemen we meestal de tweelingen wagen.want ze reden het niet om het hele eind te lopen en weer terug. en als ze er uit zin kan je her spullen plaatsen.en zekker via mp zijn ze niet heeel duur.