Hoi, Even een vraagje. Mijn man is al jaren geleden uit elkaar gegaan met ex. Niet getrouwd, geen kinderen. Wij zijn getrouwd en hebben 2 kinderen. Nu zie ik dat zijn ex mij nog steeds best vaak bezoekt op sites. (Sommige sites zie je namelijk wie je bezoekt). Hem ook hoor. Maar ik ken haar niet en heb ook die behoefte niet. Maar waarom zou zij mijn profielen bezoeken? Ze zijn al jaren uit elkaar, wij zijn getrouwd. Geen idee of zij vriend heeft ofzo mja is toch gek?
misschien uit nieuwsgierigheid? Ik ben ook al jaren met mijn ex uit elkaar maar bezoek nog wel eens zijn site. Gewoon uit nieuwsgierigheid kijken hoe het met hem gaat. De site van zijn vriendin klik ik dan wel eens op door om te kijken wat bij haar staat. Zit verder helemaal niets achter.
Ik denk ook gewoon uit nieuwsgierigheid. Zolang ze jullie niet lastig valt is het geen probleem toch?
Ik denk dat ze gewoon benieuwd is naar hoe het met hem/jullie gaat? Ik zou het wel een beetje vreemd vinden, maar zolang ze inderdaad verder jullie niet lastig valt ofzo, zou ik er niet van wakker liggen.
Oh ok. Ik vind het zo gek. Ex is ex toch. Ik zoek exen nooit meer op. Is reden dat ze ex zijn. Hij heeft haar gedumpt. Misschien blijft zij hem daarom bezoeken online. Hij denkt er hetzelfde over als mij; ex is ex dus ja wat moet je ermee hahaha Ze valt ons niet lastig. Maar vind het zo apart.
Denk ook nieuwsgierigheid. Zo heb ik ook een ( vlam) op gezocht om te kijken wat daar van geworden was. Zelfs heel even mee gepraat en meteen weer uit mijn lijst gegooid snapte ook meteen weer waarom ik daar een einde aan gemaakt heb die relatie haha. Was maar een maand of 2 hoor maar was. Voor mij een door braak in mijn onzekerheid wat betreft mannen. Was de eerste en was al 23!! whaha moest er toch eens van komen. Dus ja uit nieuwsgierigheid.
Ook ik denk nieuwsgierigheid. Tenminste, dat is bij mij wel zo. Ik bekijk de fb pagina van mn ex en zn vriendin ook wel eens. Zit niks achter. Ik weet dat de ex van mijn man mijn pagina ook wel bekijkt. Zoek ik niks achter.
waarom meteen een gekke ex ? of omdat hij haar gedumpt heeft wat maakt dat uit, ik denk dat ze bezoekt uit nieuwsgierigheid, ik heb ook weleens via facebook naar mijn ex vriendjes gezocht, ik weet van een ex dat die het bij mij doet, maakt mij niks uit, zolang het geen lastig vallen vind ik prima, laatst had ik wel een vriendschap verzoek van de vrouw van mijn ex (die vrouw heeft ook bij mij op school gezeten vroeger) maar heb gewoon genegeerd, niks ten nadele van haar, maar ik heb daar gewoon geen zin in mijn vriend heeft ook vrij recentelijk zijn ex via facebook opgezocht, hij zei het tegen mij en ik meteen oh wat intersant,
Ik ben zelfs bevriend met mijn ex op facebook. we zijn een hele tjjd samen geweest, en tot de laatste periode hebben we het best leuk gehad... waarom zou je dan niet van elkaar willen weten hoe het gaat? Ik vind het super leuk om te zien hoe happy hij is... en hij reageert ook altijd tof op mijn statussen... mn man ziet er absoluut geen kwaad in, anders zou dat natuurlijk wel een belngrijk ding zijn.. maar het is je ex.. niet voor niks... allebei de kanten op, want je bent idd niet voor niks uit elkaar, maar je bent ook niet voor niks samen geweest....
Ik doe ook wel eens op het profiel van mijn ex kijken op FB uit nieuwsgierigheid om te kijken hoe het nu met hem gaat en als er weer eens bijstaat dat hij een nieuwe vriendin heeft dan spiek ik ook wel eens op haar pagina om te kijken wat voor soort vrouw het is.
Ik vind er niets raars aan. Ik heb geen ex(en) maar ik zoek wel eens personen van school op, of jongens waar ik verliefd op was.
😂 Gelukkig heeft hij haar niet voor niks gedumpt . Anywayz, bijzonder om te lezen dat vele het zo normaal vinden om de fb van de ex te bekijken. Ik heb daar zelf niets mee. Maar ok. En ik bedoelde gek in de zin van raar.
Ik ben fb vrienden met al mijn ex-en. Maar dat is ondertussen allemaal alweer zo lang geleden... (En dus ook niet echt 'serieuze' ex-en.) En er staan ook wel wat jongens tussen waar ik ooit een keer een blauwe maandag mee gedate heb. Natuurlijk kijk ik wel eens hoe het met ze gaat, dat doe ik namelijk bij al mijn vrienden. Maar ik zou absoluut niet snel geneigd zijn om weer wat met hen te beginnen, het is niet voor niets een ex. Weet niet of ik bevriend zou blijven op facebook met mijn huidige vriend, als hij ooit een ex zou worden. Ligt er denk ik een beetje aan op wat voor een manier je uit elkaar gaat en er moet misschien even wat tijd tussen zitten voordat dat weer kan. Maar ik zou sowieso wel contact blijven zoeken. (Kan ook haast niet anders, aangezien ik momenteel zijn kind draag. ) Je hebt toch een hele lange tijd van diegene gehouden, dat verdwijnt niet van de één op de andere dag. Al hoeft die liefde niet persé meer romantisch van aard te zijn.