cyste verwijderen tijdens de zwangerschap

Discussion in 'Gezondheid' started by nienke80, Jul 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nienke80

nienke80 Actief lid

May 23, 2007
    165
    0
    0
    Ik heb een grote cyste op mij eierstok zitten die waarschijlijk niet meer uit zichzelf weggaat. Ze willen deze dan gaan verwijderen tjdens de zwangerschap omdat die anders in de weg kan zitten met de bevaling. Wie is er ook geopereerd tijdens de zwangerschap onder algehele narcose. Ik hoop op ervaringen van andere meiden ook m.b.t pijnbestrijding enzo na de ok.
    Groetjes nienke

2. Tijdens de zwangerschap ben ik niet geopereerd wel aan mijn eileider om zwanger te kunnen worden en heb eigelijk helemaal geen pijn gehad . heb 1x een kijkoperatie gehad en de 2e keer een eileideroperatie en met alle 2 de operaties heb ik geen pijnstilling of pararacetamol nodig gehad .

Veel succes

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Jaren geleden 2 x acuut geopereerd aan cystes. Maar daarnaast waren ook mijn eileiders omzichzelf heengedraaid, de ene was niet meer te redden en de andere hebben ze teruggedraaid en vastgezet. Een jaap van hier tot Tokyo (maar dat was meer omdat het zo acuut was) en een week in het ziekenhuis gelegen. Kon amper lopen, lachen of iets.
    Maar ik weet niet hoe het gaat als ze alleen een cyste weghalen, of dat kan met een heel klein sneetje en weinig pijn.

Share This Page