Ik heb een vraagje ik wil geen reclame maken ofzo. Maar wie heeft er eens positie kleding besteld bij positiewinkel.nl? ik heb dus laatst wat besteld en heb alleen maar problemen en krijg zelfs steeds van die rare mailtjes van dat de broek niet leverbaar is dan weer een mail dat ie wel weer leverbaar is. Daarbij had ik ook een topje besteld en daarbij percies hetzelfde verhaal. Nu heb ik dat dus al betaald en ik heb nog steeds niks ontvangen. Wie heeft hier al eens besteld en heeft goeie of slechte ervaringen.
Nee geen ervaring mee. Heb je ze al gebeld? Dat zou ik gelijk doen en niet afwachten. Dan moeten ze maar goed leveren. Wanneer heb je besteld dan?
2 weken geleden terwijl overal bij hun stond dat mensen het de volgende dag al in huis hadden of tenminste in een week. Maar waar ik me zo zorgen over maak zijn die mailtjes ik heb nog nooit zo veel mailtjes in 2 weken tijd gehad met het is wel leverbaar en dan weer niet en dan weer toch wel. Daardoor begon ik te twijfelen of dit wel een goeie site was waar ik besteld had.