katten vraagje (ontwormen en over geven)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi

van de middag was het weer het gebruikelijke riedeltje de pilletjes lagen weer klaar en het gevecht begon :)

om4 uur heb ik de beesten hier allemaal een wormenkuur geven.alles goed en wel maar nu heeft een half uur geleden de jongste kat bijna een jaar. even zijn maag inhoud geleegt op mijn vloer :pale: :sick: . gewoon doordat hij teveel gegeten had.dit heeft hij nog nooit gehad maar het blijkt dus dat mijn vriend ze ook al voer had gegeven en ik dus ook nog een keer.

nu mijn vraag zou die kuur van 4 uur nu wel zijn werk doe of moet het over nieuw?

2. Tennes

Tennes Niet meer actief

Hoioi,

Mijn 3 katten geven allemaal over na een wormkuur. En meerdere keren.
    Ben niet anders gewend. Volgens mij werkt de kuur dan wel hoor. Ik zie namelijk geen wormpjes meer in de ontlasting (lekker verhaal:))
    Kijk het even aan, maar ik denk dat het wel werkt.

Groetjes Tennes

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik denk dat het zn werk wel gedaan heeft hoor

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke fijn ik dacht al weer in gevecht te moeten. hij is namelijk de gene die niet wil de andere beesten weten het inmiddels presies doen ook niet moeilijk maar hij :|

5. Tennes

Tennes Niet meer actief

Tsjah, dat ontwormen is niet mijn hobby. Ze willen bij ons alle drie niet. Pff, ik weet wat je bedoeld.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb geen kat mijn hond doet het wel na een half uur of zo de da zegt dat ie het dan al heeft opgenomen

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Komen jou katten buiten? zo nee mag je ook stronghold geven,is een pipetje in de nek,en dat ontvlooit en ontwormd,pas gehoord bij de dierenarts,want ik zag ook zo tegen het gevecht op. ;)

8. Tennes

Tennes Niet meer actief

Mijn katten komen wel buiten.

Waarom mag je het dan niet geven?

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dan is het pipetje niet voldoende en moeten ze wel een pilletje hebben,het is alleen voldoende voor binnenkatten helaas :)

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Je kan volgende keer op van die pastei uit een soort tube/koker weet ik het hoe je het noemt geven... spuit je in ze bekkie en klaar het zit erin, is toch ff wat makkelijker...

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee zo komen niet buiten wil ik niet hebben.

die pasta heb ik ook geprobeerd maar overal zat pasta behalve in de kat.

ik zal eens kijken voor de stronghold pipetten

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    HAhahah ik zie het helemaal voor me, je kat een kuif van pasta hahaha

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh ja, drama altijd die tabletjes, eerst al dat ding erin stoppen, dat komt er dan steeds na een minuut weer uit, steeds kleiner...Dan inderdaad vaak na een half uur...bluuub, gooit hij alles eruit. De laatste 2 jaar gebruiken we alleen nog maar pasta, dat gaat bij hem juist beter. De hond krijgt een pilletje, maar houdt dat wel goed binnen. Denk wel dat je kat het goed heeft opgenomen hoor in 4 uur tijd, zou het gewoon zo laten.

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    das idd voor kleintje handig...ik heb t een keer gedaan bij al de katten omdat ik t spul had voor een kitten...maar bij de grootste (5,5 kilo) moest er zoveel in dat het in 2x moest! nou is ie gelukkig niet moeilijk!

ik denk trouwens dat t wel opgenomen is hoor...gaat bij katten snel!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    even niet over die pilletjes...maar over dat vol eten....dat doen onze katten hier ook als ze een haarbal dwars hebben zitten....:( lekker goor....maar dat komt omdat die van ons niet buiten komen....

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb ik ook alleen dan de Advocate.
    En mijn katten komen buiten.
    Dit is tegen vlooien en wormen en geef ik 4x per jaar.

Deel Deze Pagina