wie heeft hier ook een hypofyse tumor gehad of heeft er een ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik ken helaas niemand die het heeft maar wil je toch veel sterkte wensen

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bolly, bij mij is de hoofdpijn het ergst de week als ik stop met de pil, dus de week dat ik ongesteld ben.
    En het is dan echt heel erg, kan dan bijvoorbeeld nog slechter dingen daardoor onthouden en nog slechter uit mijn woorden komen en soms weet ik niet eens meer hoe ik thuis ben gekomen van mijn werk zo'n hoofdpijn heb ik dan. Denk ook dat het migraineachtig is.
    Ik weet niet wat voor kleur borstvoeding heeft, maar het is wit/creme kleurig.
    Ik heb na mijn bevalling dus ook geen borstvoeding kunnen geven doordat de dostinex borstvoeding acuut afbreekt.

Fem, in juni moet ik weer op controle, maar moet bekennen dat ik nog wel de afspraak moet maken.

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ooo dat heb ik dus ook en ja weet het dan ga je even door hel heen ik heb er hele sterke poeder voor gehaald, en dat helpt wel moet ik zeggen maar werkt ook weer snel uit probeer het alleen te nemen als het op zijn ergs is en dan werkt het meteen en is het over als ik constant neem dan helpt het niet meer.

ik heb die ibuprofen 500g in van die kant en klare pakjes als het nog erger wordt neem ik ook wel eens een combi pakketje iboprofen en paracetamol.

over dat melk gesproken dat heb ik niet . wel dat mijn borsten drie dubbel zo dik worden heb dus twee soorten bh's 80B en 80C en heb onder mijn linker oksel een melk klier die elke laatste week voor nod opzet ( is niets anders hoor heb het al laten bekijken ) dit kan echt pijnlijk zijn.

hoe doe je dat nu als je lekt ??? lijkt mij erg erg vervelend voor je.

nou hoop toch dat het met je controle met wat aanpassing op je medicatie het kan verholpen worden.

mag ik nog wat vragen ? ( erg he :) ) jij bent dus gewoon zwanger geworden maar was dat na medicatie of er nog voor ?

xx

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ooo en hup hup afspraak maken jij,, misschien kan je wel wat vroeger als je je klachten even uitlegt.

xx

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    En up!!! :D

Hoe is het vandaag met jullie dames?? Mijn man heeft nu heel erg hoofdpijn, ligt nog even lekker in bed en dat helpt wel een beetje, het neemt al af.......

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

zie nu je berichtje hierzo. ach ja zondag dus laat die maar lekker ronken, lekker goed slapen wil ook nog wel eens helpen.

voor ons is het ook lekker pyjama dag :) lekker luieren en mijn man gaat formule 1 kijken ( jakiieee :D )

fijne zondag iedereen , geniet ervan. ik zal even laten weten hoe het woensdag is gegaan behalve natuurlijk als ik gelijk op genomen moet worden.

xxx

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh getsie, hou ik ook niet van ;). Ondertussen is manlief up and going. Als hij iets eet gaat het weer wat beter (hmmm, toch wel vreemd). Zou dat kunnen, dat je woensdag gelijk wordt opgenomen?? Nou, ben toch wel benieuwd hoor hoe het gaat aflopen woensdag....

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    was zijn suikerspiegel soms laag daar krijg je ook hoofdpijn van en wordt heeeel moe van ,,offf maakt hij stiekem er even gebruik van hahahha

tja ze zeiden dat ik er rekening mee moest houden als het spoed wordt vanwege mijn oog dat ik een tasje thuis klaar moet hebben staan.. lekker he wat kunnen ze je bang maken.

xx

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb hem al chocolademelk gegeven en weet ik veel wat allemaal, denk dus niet aan zijn suiker ligt :(, arm mannetje.....

Jeetje, spannend zeg woensdag, ben erg benieuwd of je moet blijven........

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    mmmm chocolade melk lekker vooral met een dot slagroom erop :D:D:D zelfs met dit weer is het lekker.

ik ben ook benieuwd naar woensdag en vooral niet vergeten morgen mijn mri foto's op te halen.

xx

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Niet vergeten he (en stiekem even zelf loeren ;)), zal straks je PB antwoorden, ga zo eten nl. :)

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Helaas? Nou afkloppen dan toch? Gelukkig ken jij niemand die dat heeft. Ik ook niet trouwens...

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou idd, wees blij........

14. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Ik heb ook een hypofysetumor (gehad). Ik kwam er achter toen ik met de pil stopte en geen cyclus kreeg.
    Mijn tumor maakte prolactine aan.
    Ik ben begonnen met medicatie, maar uiteindelijk ben ik toch geopereerd. Dit is gedaan via de neus. Ik kreeg namelijk bloedingen in de tumor, waardoor de tumor was gaan groeien en tegen mijn oogzenuw aan gaan drukken.
    Mijn hormonen zijn volledig aangetast.
    Ik heb medicatie voor mijn schildklier en bijnieren.
    Maar met behulp van de medici ben ik in 2008 bevallen van mijn zoontje! :)

Mocht je nog vragen hebben, want dit is mijn verhaal erg kort omschreven, dan hoor ik het wel.

Sterkte.
    Liefs Marielle

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mariel, wat een heftig verhaal zeg, lijkt wel op het verhaal van mijn man.....

Hoe is jou de operatie bevallen??? (Ik wil je eigenlijk bombarderen met vragen maar ik zal je sparen ;)). Ik ben eigenlijk met name benieuwd naar je operatieverhaal.......

16. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Ik ben in april 2005 geopereerd.
    Ik was vooral erg bang voor de narcose, maar het is me allemaal erg meegevallen.
    Zoals ik al schreef, ben ik via de neus geopereerd. De arts heeft bijna al het weefsel weg kunnen halen. De eerste dagen kwam er redelijk wat vocht uit mijn neus, maar het ging al snel goed. Na een paar dagen ging ik van de afdeling neurologie weer naar de afdeling endocrinologie.
    Ik heb wel een paar maanden moeten herstellen, voordat ik echt weer de oude was. Maar sinds die tijd ben ik weer volledig aan het werk.
    De operatie zelf is me echt meegevallen. De nasleep is groter, doordat mijn hormonen niet meer goed functioneren, maar dit is met medicijnen goed op te lossen. Ik blijf onder behandeling bij de endocrinoloog en het is zo allemaal prima te doen.
    Wil je nog iets speciaals weten over de operatie?

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben met name benieuwd naar de tijd daarna idd, of je ergens last van had en hoelang je in het zkh hebt gelegen, dat soort dingen.

Mijn man moet sowieso geopereerd worden alleen de vraag blijft; wanneer. Voorlopig gaat het goed, maar er komt een dag dat hij geopereerd moet worden, dit gaat of via de neus of via een opening in zijn schedel, dat weten we nog niet.

Momenteel loopt hij ook bij neurochirurgie en de endocrinoloog, hij krijgt nu ook hormonen omdat zijn bijnieren niet werken....

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Mariell77 erg heftig zeg, maar gelukkig ben je redelijk goed hersteld.
    Dus het kan wel flink je hormoonhuishouding aantasten?
    Hoe groot was de tumor bij jou?

Bolly, ik zorg gewoon dat ik push up BH's draag, die nemen eventueel wat vocht op en dan zit niet gelijk heel mijn shirt onder.
    En ik ben inderdaad zwanger geworden nadat ik behandelt ben voor de tumor, voor de behandeling lukte het niet om zwanger te raken.
    Eigenlijk helpt hier helemaal niets tegen die hoofdpijn, zelfs migraïnetabletten niet.
    Spannend woensdag, ik ben erg benieuwd hoe het uit gaat pakken.

Fem, Is je man weer een beetje bekomen van zijn hoofdpijn?
    Ik wed dat hij ook het liefst niet zou willen weten wat hoofdpijn hebben is.
    Wat kan dat je belemmeren zeg.

19. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    Hoi

jeetje dit klinkt net als dat van mij zeg ??? bij mij werd het erger nadat ik een miskraam heb gehad, had er voor ook al en na de stop van mijn nuva-ring heb ik alleen maar vreemde cyclussen gehad.

ben wel blij te horen dat je een kindje hebt kunnen krijgen.

ben bang dat het voor mij het zelfde geld , als ik het zo hoor dit klinkt als mijn jaar die ik tot nu toe heb meegemaakt.

:(:(:(:(:( ooooooooooooo wat kan een lijf toch rare dingen doen he.

xxxx

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    taby

heee wat vervelend zeg voor je dat helemaal niets helpt, dan is het zeker tijd voor je nieuwe afspraak. bij mij beginnen de hoofdpijnen langzaam te komen maar ja zit in de laatste week voor de nod en dan komt het langzaam omhoog zetten.

hoop dat je ook snel van je lek probleem af bent, je gaat vast door je bh's heen als warme broodjes.

xx

Deel Deze Pagina