3-D Stuiterballen, waar te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Op een park van Landal in Drenthe hadden ze in de lente in zo'n automaat van die leuke stuiterballen met 'iets' erin (vlieg, auto, vlinder, kikker enz).

Nu wil ik dit graag als aardigheidje kopen voor tractatie op het kdv, maar ik kan ze nergens vinden in speelgoedwinkels. Online zijn ze veel duurder (betaalde daar 1 euro/stuk).

Hebben jullie ze weleens in een winkel gezien, en zo ja waar?

(Gezien wij in Zuid-Holland wonen is even op en neer naar Drenthe om de stuiterballenautomaat te plunderen geen optie;))

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Volgends mij bij de bigbizar dat ik ze zag liggen!

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Zegt me niets eigenlijk?
    Waar zit die, of heb je een link???

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij de wibra heb ik ze gezien! En xenos.

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oww, echt waar!
    Dan moet ik echt even naar de stad dit weekend!

Dank voor de tip!

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Geen idee misschien ook bij xenos of expo?

Geheel offtopic maar ik vind stuiterballen eigenlijk niet zo'n geschikte tractatie voor een kdv. Ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn als leidster niet en als moeder ook niet. Die dingen gaan alle kanten op en kunnen makkelijk iets breken of je kind bezeren. Maar goed dat vind ik.

Veel succes met je zoektocht.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik heb ze ook bij de Action gezien.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zag ze een paar dagen geleden bij de Xenos!

9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik geef nooit alleen snoep, eigenlijk altijd iets leuks (raamstickers bv). Nu is er altijd wel wat op of aan te merken wat iemand uitdeelt natuurlijk. Ik vind dit een leuke afsluiting van haar laatste week. Ze zit ook in een groepje met alleen bijna 4-jarige, dat scheelt ms. ook.
    Daarnaast krijgen de kindjes hun tractaties altijd mee naar huis.

Hier wordt thuis heel veel met stuiterballen gespeeld. Tot nu toe gaat het altijd goed, dus nooit iets kapot of wat dan ook.
    Maar ieder zijn mening natuurlijk:D

10. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Oké alleen oudere kindjes dan kan het inderdaad wel. Vond het alleen niks voor de wat jongere kindjes. Mijn reactie was ook niet vervelend bedoelt hoor.;)

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Nee joh meid, snap ik wel! Kan me jouw reactie ook wel voorstellen hoor. Wij hebben laminaat en dan gaat het heel goed met stuiterballen, maar bij mijn zus op dr plavuizen....Man, dan had ik ze ook niet hoeven hebben hoor8), hahaha!
    Ik maak van tractaties altijd iets speciaals, althans dat probeer ik.
    Dit wordt haar laatste week dus ben ik aan het freubelen om iets leuks te maken waar de stuiterbal in kan en dan nog iets lekkers (fruit'spiesjes' oid, daar ben ik nog niet helemaal uit, heb nog een weekje bedenktijd).
    Vind het altijd leuk om iets te geven wat langer meegaat (dan snoep;)).....Maar ja....als 'ie dan maar niet weg stuiterd, hahahaha!:D

Deel Deze Pagina