Wie heeft hier ook last van of herkent dit??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Boedha85, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedha85

Boedha85 Lid

23 jan 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    Hallo,.,

Wij zijn vanaf 2006 al bezig met een kinderwens en tot op heden niet gelukt,.,
    Vorig jaar werd ik opgenomen in het ziekenhuis omdat ze dachten dat ik een blindedarm ontsteking had, maar bleek (na vele onderzoeken) dat ik een cyste op de eierstok had zitten, maar was niet zo groot dat het operatief verwijderd moest worden en daar was ik eigenlijk wel heel blij om :)
    Daarna begonnen de bezoekjes aan de fertiliteitsarts in het SzE,.,
    We kwamen er al gauw achter dat ik een veel te hoge BMI had en dat ik dus geen eisprongen heb, mijn man heeft weinig en slechte zaadproductie.
    Na een paar kuurtjes Provera ben ik ongi geworden (omdat ik al meer dan 1.5 jr niet ongi werd,) dus heel hevig bloeden en een buikpijn!!!
    Vanaf vorig jaar december heb ik alweer een regelmatige cyclus, meest binnen 30 dagen word ik weer ongi, maar ik zit dus ergens mee en wilde vragen of iemand hier ook last ervan heeft namelijk tijdens mijn ongesteldheid heb ik enorm veel buikpijn en slik dan ook het maximale aan paracetamolletjes en nog helpt het weinig en als mijn ongesteldheid afgelopen is, krijg ik enorm veel pijnlijke steken rechtsonder in mijn buik en rechtop lopen doet enorm veel pijn ik kan dan wel door de grond zakken.
    Zou dit een reactie zijn van de ongesteldheid of zou er toch wat anders aan de hand zijn?

Ik vind het ook erg knullig om hiermee naar de huisarts te gaan

2. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat het juist wel verstandig is om hier even mee naar de huisarts te gaan, of naar de gene die jou de provera heeft voorgeschreven.

Succes

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    goeiemorgen,

ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan,of inderdaad naar de persoon die jou de medicijnen heeft voorgeschreven.
    en ik zou zeker vandaag nog een afspraak maken,daar zijn ze voor.

laat even weten wat je doet,succes en heel veel sterkte meis.

liefs petra

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik zou ook zeker even langs de huisarts gaan hoor, het is per slot niet voor niks. Zelf had ik ook altijd veel pijn tijdens m'n menstruatie. Paracetamol hielp niet zo goed, maar feminax van Aleve (speciaal voor menstruatiepijn) wel! Wellicht is dat een optie?

5. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik heb ook altijd veel buikpijn gehad tijdens mijn menstruatie. Paracetamol hielp ook niks maar net wat Laris zegt. Feminax helpt wel super goed! Zodra ik pijn voel neem ik er 2 tegelijk in en dan na een uur of 10 nog 1 en dan is het weg. Normaal lag ik 2 dagen te kreperen.

Deel Deze Pagina