Wie heeft hier ook last van?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :cry: De ene keer denk ik alles te kunnen overzien.. en 10 minuten later denk ik jeetje, wat moet ik nog een hoop doen.. En dat is met de stomste kleine dingetjes zo. Ik vind t de laatste tijd snel een bende in huis, terwijl dit echt niet zo is hoor! Allemaal van dat soort dingen.. Wie o wie heeft dit ook? Voel me zo tja.. chaotisch in mn hoofd en dan weer niet.. :cry:

2. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ja komt me bekend voor, vind het ook een bende en raak in paniek dat ik nog zoveel moet doen.
    Mijn man zegt dan, wat moetje doen? Ik zie geen rommel.
    En ik weer: Geen rommel? Tis een zooi hier :oops:

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Haha heb ik ook hoor, loop heel de dag door te rapen hier in huis, alles moet gelijk gedaan worden, kan geen moment stilzitten en denk dan ineens oh ja dat moet ik ook nog doen en dit en dat, pffffff en das ook heel fijn met zwangerschapsdementie, want 5 min. later ben je het ook weer vergeten wat je ook alweer allemaal moest doen (maar goed daar heb ik dan weer mijn whiteboard voor, als ik er aan denk tenminste hihi)!

4. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    jeetje heb het nu al!Dat wordt nog wat dan.Moet wel bekennen dat we al vanaf vorig jaar in een verbouwing zitten en dat nu eindelijk de laatste loodjes in zicht komen, het kan me dus niet snel genoeg gaan.En nu met de derde op komst helemaal!..Manlief heeft er geen zin in..Begrijpelijk maar we hebben nog maar even schat!
    En soms ben ik zo moe dat alles al te veel is!
    maar het komt allemaal goed zeggen ze...dus neem ik dat maar aan ..hihihi

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hey meis,

Ik heb er ook last van. Echt aan het schrobben geslagen met ik "nog" niet maar ik krijg het wel benauwd als ik er aan denk wat wij nog allemaal moeten regelen en kopen etc. Daar kan ik echt een nachtje van wakker liggen. Maar ach.... het komt vast allemaal goed ;)

Kus Toys

6. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik lig iedere morgen al vroeg wakker en te denken aan wat ik nog allemaal moet doen :D

Ik heb het meeste wel al maar toch raak in in paniek omdat ik die paar spulletjes nog niet heb(heb nog wel een tijd te gaan,maar je weet maar nooit ;) )

Poetsen doe ik nu ook als een gek.
    Ik vond het voldoende als mijn huis gewoon 'netjes'was maar nu moet alles blinken.Word er echt gek van!

Deel Deze Pagina