Hoe trots is je man/ vriend op je zwangerschap en buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fleur1, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    we hebben het wel eens over onze buiken en hoe geweldig het we het allemaal wel niet vinden. MAAAAAAAAAAAr hoe is jullie wederhelft naar jou en je omgeving over de zwangerschap en je groeiende buik :(: :(: :(: .

Mij vriend is helemaal trots op zichzelf dat ie het voor elkaar heeft gekregen \:D/ . en als we ergens zijn dan weet hij niet hoesnel hij die buik moet laten zien en vergeet soms om tegen de mensen te zeggen wie ik ben of wie zei zijn. het is steeds meer en dit is onze kleine en dit is fleur haha ik moet er wel om lachen al vinden andere het nogal raar denk ik.
    Hij kan er ook nooit vanaf blijven en wilt het liefst een hele avond lief en teder aan me buik zitten en naar zijn hartslag luisteren.
    Aangezien hij voor de omgeving als een groe stoere vent ziet zie ik steeds meer een verweekt mannetje.
    Bij thuiskomt krijg ik gelukkig nog wel eerst een zoen en de vraag hoe is het schatje . maar het is dan ook snel een kus op me buik en de vraag lekker je moeder dwars gezeten vandaag of ben je lief voor de'r geweest.
    Me vriend heeft ook al een paar keer gezegd het jammer te vinden dat mannen niet zwanger kunnen zijn want zou graag ook eens zo'n unieke ervaring willen hebben met je ongeboren kind en hoe alles voelt enzo.

Hoe reageert jij man of vriend :(: :(: :(:

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Mijn mannetje is helemaal trots op mijn buikje! Als we ergens zijn en iemand zegt wat over mijn buikje dan staat hij er meteen met zijn handjes naast en legt ze dan gelijk op mijn buik! :)

Ook als hij naast me komt zitten is hij meteen met mijn buikje bezig en begint hele verhalen te vertellen tegen de kleine! ;)

Echt leuk allemaal, hij is gewoon ontzettend trots! (en gelukkig dat hij zo reageert!)

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Die van mij snapt de vraag niet helemaal geloof ik. Ik heb het hem even voorgelegd, maar hij zegt dat het niet zoveel moeite kostte. Hij is wel trots dat we een kindje krijgen, maar niet echt op mijn buik.

Maar ik geloof ook niet dat de buik hem tegen staat of zo. Ik heb nu best wat striemen en daarop zegt hij: ach, t trekt wel weer bij.

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Heb je ook zo'n mooie wegenkaart op je buik?

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Jaja, wij hebben geen TomTom nodig hoor! T is alleen een rand aan de onderkant, maar goed, kan zijn dat ineens mijn hele buik nog onder komt te staan, ik moet natuurlijk nog even...

6. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Mijn vriend vindt mijn buik ontzettend mooi en hij zal het heel erg missen als het straks weer 'normaal' is, zei hij laatst. Als ik onder de douche sta of nog niet aangekleed ben komt hij ook altijd even kijken. En ik mag helemaal niets negatiefs over mijn lijf zeggen :)

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Nu mijn buikje begint te groeien, is mijn vriend mega trots. Hij moet vaak even aaien, kusje geven op mijn buik. Hij is echt mega lief voor me.

Vanavond zei hij dat hij me nu nog mooier vindt dan ooit :D

8. Cis

Cis Actief lid

Jun 12, 2006
    274
    0
    0
    mijn vriend is voor zijn werk in het buitenland en wil zelfs via de webcam elke dag mn buik zien
    alsof er wat verandert in een dag....hhh

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mijn vriend vind het helemaal super dat je het nu wat kunt zien.
    Hij zei gisteren nog dat je het soms nog niet helemaal goed kunt zien en dat ie dat jammer vind :)

10. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    mijn man zegt net met twinkel oogjes ..ik vind je buik super sexy :D
    legt ook idd. vaak zijn handen op mijn buik ...en praat tegen mijn buik ..hier is papa hahaha erg lief

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mijn vriend vind het ook erg leuk, hij voelt er ook regelmatig aan. Ook als zijn vrienden erbij zijn. :)

Share This Page