jammer maar helaas dus maar weer overnieuw mijn vraag. er hadden wel al een aantal mensen op gereageerd.. maar hierbij dan toch ff mijn vraagje sinds eergisteren opeens bruinverlies..het is niet heel veel maar toch maar een tampon ingedaan. nu vanmorgen nog niks gezien.... weet iemand wat dit kan zijn?? ik heb zelf een lange lf. dus het kan niet mijn ei zijn geweest!!
Is je ei al geweest? Zoja zou het je innesteling kunnen zijn geweest Hoe lang ben je gestopt met anticonceptie?
Bruinverlies kan innesteling zijn, maar bij mij was het aankondiging van menstruatie. Ik heb vier dagen bruinverlies gehad, dan weer wel, dan weer niet en toen brak het door helaas.
jij had Lange LF toch?? ik dacht ook aan innesteling.. voorlopig klinkt t hoopvol.. is voor zover ik t kan zien niet je menstruatie..je had rond cd 12 je ei gehad toch??
ja heb idd lange lf!!! ja denk ergens rond dag 12 mijn ei gehad te hebben ja....dus ongi worden kan eignelijk niet...
Hoi! Voor het geval je wel zwanger bent, kan je beter geen tampon meer gebruiken. Voor zover ik weet wordt dit afgeraden. Een inlegkruisje is beter zegt men
Ik heb bij mijn zoontje elke ronde bruinverlies gehad een week voor de ongi. De laatste x ging het na een week over en was ik zwanger en ervoor werd het een ongesteldheid! Dus afwachten, maar kan helemaal geen kwaad... De boel wordt opgeschoond zei mijn vk!
Het zou idd innesteling geweest kunnen zijn. Ik heb aantal dagen na ei wat roseverlies gehad en zie mijn banner!!!
Het kan van alles zijn en het kan niks zijn. Je zult toch moeten afwachten. De meeste mensen krijgen nl geen innestelingsbloeding. Als je nu net een innesteling zou hebben gehad, is een tampon echt niet erg hoor. Maar waarom meteen een tampon bij wat bruin verlies?