Ik ben morgen uitgerekend van ons 2e wondertje! Al ruim een week ben ik extreem verkouden. Er gaan heel wat tissues doorheen. Nu kreeg ik gisteren opeens last van een kiespijn gevoel. Tandarts gebeld en die vroeg meteen of ik verkouden ben, want dan zou het met de holtes te maken kunnen hebben. Na een onrustige en pijnlijke nacht denk ik dat ook wel, want als ik lig heb ik er meer last van dan als ik zit. Bij bukken doet het ook zeer en verder nooit last van de kies gehad... Het komt niet echt goed uit, aangezien ik morgen uitgerekend ben hihi. Ik zou graag willen stomen en heb Rhinocaps in huis. Weten jullie of je dat mag gebruiken tijdens de zwangerschap?
http://www.consumed.nl/medicijnen/2375/Rhinocaps®_zelfzorg#onderdeel8 Voor zover bekend heeft het geen invloed.. Het is alleen wel megascherp. Misschien toch nog even navragen bij apotheek?
heb t flink gebruikt had een pittige kaakholte ontsteking. Feitelijk schijnt het niet uit te maken of je alleen water gebruikt of iets toevoegd. Maar het voelt wel prettig. Ik stoomde 3x p dag en nam nog een x of 2 een warme douche (alles goed dicht dat de badkamer vol stoom staat. Beterschap!!!!
Ik doe t altijd in n mok. En dan n laag water erbij. Gekookt dan he. Dan kun je zelf je neus erboven houden zonder dat je denkt dat je half doodgaat. Ik vind stomen altijd lastig. Maar die rhinovaps doen het voor me! Wat staat er in de bijsluiter?
Heb het vanmorgen gebruikt. In de bijsluiter staat: Zwangerschap - Dit middel kan, voor zover bekend, zonder bezwaar volgens voorschrift worden gebruikt tijdens de zwangerschap. Maar omdat het zo extreem ruikt en je het natuurlijk erg moet inhalleren. Ik hou niet van extreme geuren hihi... Maar... als het maar helpt!!!
Als je het te scherp vindt kun je ook stomen met kamille, volgens mij heb je die ook van rhinocaps. Maar je kan ook kamille bloemetjes of thee gebruik. Anyway, beterschap