Hoi meiden Ik heb nu al een heele week ongibuikpijn en diarree Is dit normaal? Zijn er nog zwangere vrouwen die hier last van hebben? normaal als je zwanger bent heb je toch constipatie? Ben dus een beetje ongerust
ongipijn heb ik in het begin ook heel erg gehad. dacht elke keer oh neej he.... straks gaat er iets fout.. maar zo lang je niet bloed is er over het algemeen niks aan de hand...
hoi meid, dij mij was het niet echt ongi pijn maar meer bandenpijn. heb ook zo een verschrikkelijke diaree gehad echt niet meer leuk! heb het nu soms nog. succes
mijn ontlasting is de hele zwangerschap gelijk gebleven (gelukkig) en het ongesteldheidsgevoel had ik ook heel erg aan het begin, is je baarmoeder die je voelt. van harte met je zwangerschap!
Je hele lijf kan met vanalles reageren op de HCG (zwangerschaps hormoon) De meeste vrouwen worden ook meteen n stuk dikker door dat de darmen opspelen. Dat kan natuurlijk ook inhouden dat je diaree krijgt.....of de andere kant op...dat je constipatie krijgt. Misschien is je eetpatroon ook wel aan t veranderen, wat daar aan mee kan helpen. Niks om je zorgen over te maken dus. Je kindje eet nu nog niet mee...maar zelfs als hij straks met jou mee eet krijgt het nog genoeg binnen ook al voel jij je niet lekker en gaat alles er linea recta weer uit via de achterdeur. Want het kindje eet jou dan gewoon n stukje op (je voorraadje aan vet reserves). De ongi pijn is waarschijnlijk je baarmoeder die zich aan t oprekken is. Heb ik nu nog wel eens. Gewoon genoeg blijven drinken en een beetje goeie keuzes maken kwa eten (dingen die de diaree n beetje stoppen zoals, rijs of ontbijt koek, banaan oid). Komt vanzelf weer goed Enneuh...gefeliciteerd!
Yep, heel herkenbaar! Eerste weken flinke buikpijn en allerlei kwaaltjes. Nu is de buikpijn zover over en hang ik elke ochtend boven de wc-pot, welkom beeb!
je bent gezegend met diarree hahahaha ik had het in mijn eerste zwangerschap ook hihi , was snel klaar iedere dag! maar nu zit ik 5 x 20minuten te persen op een dag gevolg: behoorlijke buikpijn en je poept nog als een konijn LOL dus ik ben al stiekem een beetje jaloers op je grtz Ramona
Ramona, persen is niet zo'n goed idee nu. Krijg je straks nog aambeien van. Als je t zo moeilijk kwijt raakt zou ik als ik jou was "Roosvicee Vruchtvitaal Laxo" halen. Is lekker, gezond en helpt je stoelgang n tikkie zodat t er wat makkelijker uit komt. Zit je geen lange tijd op de pot, geen pijlijke taferelen EN krijg je geen aambeien
haha ja ik ben net een paar weken van de aambeien af (van de bevalling nog) maar die vezels pruimen noem maar op die zorg ik wel dat ik binnen krijg...maar meestal als het te laat is helaas grtz
's ochtends 2 kiwi's eten bij het ontbijt wil ook nog wel een helpen om de boel op gang te brengen...
hihi! idd! maar dan moeten je darmen er wel tegen kunnen want ik ga dus meteen aan de diarree als ik kiwi's eet......