Hoi allemaal, Mijn zoontje van 5 heeft last van een ingegroeide teennagel, er komt al wat pus uit en ik maak nu een sodabadje voor hem. Weet iemand wat ik nog meer kan doen, en moet ik hiermee naar de HA?? Hij zegt dat het al minder pijn doet.
Ik zou het even in de gaten houden en zorgen dat je de nagel niet te kort knipt. Ik denk niet dat de huisarts meer kan adviseren dan soda.
Ja goed in de gaten houden. Ik heb het ook gehad en kreeg uiteindelijk (omdat het ging ontsteken) er wild vlees bij groeien. Ik heb het toen weg/eruit moeten laten halen door de huisarts. Je kan overigens beter biotex blauw gebruiken dan soda.. of badedas classic (grote goene fles)
Nou, let er aub goed op... Want mijne was zo ontstoken dat ze m in het ZH onder plaatselijke verdoving eruit hebben moeten halen... Pijn erna!! Succes ermee!
Ik heb het ook gehad. De ha zou het wel even wegknippen....stukje nagel groeide dus gewoon weer terug. Toen het dus weer in begon te groeien heb ik bij de ha een verwijskaartje gevraagd voor naar de podotherapeut.... Die heeft de nagel naar buiten weten te krijgen. Paar keer langs geweest en daarna nooit meer last gehad.