Bad temp.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kalush, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hoelang doe je het badje eigenlijk op die 37 graden? Wanneer ga je dus eigenlijk over op 'warm badje'?
    Ikzelf heb het badwater nooit zo warm (voor mezelf hé) vind het verschrikkelijk.
    Dus vandaar mijn vraagtekens bij deze temp. van het badwater.

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    He wat zie ik....gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Nou ff ontopic

Dat vroeg ik mij ook af. Ik doe het nu nog op gevoel, wat lekker aanvoelt. Geen thermometer er bij.
    Maar een warm badje is toch 30 graden ofzo...

Ik ben juist weer iemand van de heerlijke warme baden

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik hou ook van een heet bad en voel het badje altijd met mijn pols....
    heb tot twee en een half maand de thermometer gebruikt

4. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Na een maand of vier kunnen ze hun eigen lichaamstemperatuur goed vasthouden en kan de temp lager dan 37 graden. De zwembaden waar babyzwemmen wordt gegeven gaan uit van 32-33 graden.

Als je een kouder badje geeft dan absoluut niet te lang.

groetjes Suusje

5. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik doe het nog steeds met de thermometer. Check hem trouwens wel eerst zélf door mijn pols, en daarna met thermometer. ff ter controle. Warm bad vind Glenn heeeeeeeeeeerlijk. Nog niet kouder geprobeerd eigenlijk.

6. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ik ben altijd met al mijn kids vanaf 2 weken zelf met ze in bad gegaan en ook tijdens al mijn zwangerschappen ben ik altijd in warme baden gegaan en nu houd ik gewoon die temperatuur aan... Thygo vind het echt heerlijk.. Ik laat hem op zijn rug door het bad dobberen en houd 'm ook vaak rechtop alsof hij in een tummietub zit en dan zie je hem heel wijs omzich heen kijken.. Als het mannetje krampjes heeft en ik ga met hem naar de badkamer en doe de badkraan aan..zie je hem stil worden alsof hij denkt; jaahhh lekker een goed warm bad..

Ik laat de kraan altijd lopen als we er instappen en zet 'm dan lekker warm, zeker 40 graden.. We zitten er 10-15 minuten in en krijgt hij krijgt nog een voeding in bad en daarna kleed ik 'm lekker aan en hij valt als een blok in slaap..

Hartelijke groet,
    Hilde

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb de temperatuur op 40 graden en ga dan de kleine uitkleden enz. als ik haar dan in bad doe is hij ongeveer 38/39 graden. de kraamhulp zei dat dat de juiste temp. is. op de termometer staat ook bij 40 graden babybad.

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben iemand die zelf heel warm doucht en badderd en ik vind 37 graden dus al aan de koude kant :oops:
    Ik dacht al dat ik las wanneer je het badje nog warmer mocht maken...
    Maar hier wordt het badje dus niet kouder en warmer ook niet hihihi, dat ik het lekker vind wil niet zeggen dat een ander dat ook lekker vind.
    Gisteren onder de douche stond de thermostaat op 38 en dat was volgens mijn man net te warm. (hij kan ook niet tegen heet)

9. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Dat kan ik me wel voorstellen, als ik de douche op 40 graden heb staan vind ik het ook vaak te heet, maar als de kraan op 40 staat en ik zit in bad vind ik het heerlijk.. Maar volgens mij komt dat ook omdat je in bad zelf meer opwarmt dan onder een douche.. als je huid kouder is voelt het water heter..

En het lijkt me dat je snel merkt aan een kindje of het te warm of te koud is..Je kan beter kouder beginnen en de kraan naar warmer laten gaan.. zit je iig altijd goed.. ;=)

10. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ook hier is dit het geval.
    liefs susanne

11. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    He, MissMac1973, heeft niks met badderen te maken, maar je hebt een leuke banner... :)

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey is op 2 dagen na 10 maanden, en hij krijgt nu een badje dat ik op gevoel heb gevuld, maar weet zeker dat het alsnog ongeveer 37 graden is ;) Ik vind het maar koud, als ik voor mezelf een bad vul... dan issie veel heter ;)

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha nou inderdaad :) !

Deel Deze Pagina