Mijn jongste is helemaal gek van Thomas de stoomlocomotief...hij heeft er van alles van, van lego tot dvd's en van onderbroek tot pyama. En mijn oudste is ( hoe oud dat ook al is ) nog steeds gek van Pokemon en Feyenoord, hij spaart daar ook alles van! Wat vinden jullie kids leuk?
alysha is net 18 maanden en kijkt eigenlijk nooit tv. maar als ze het kijtk is ze eigenlijk gek op programma's met dieren
Mijn dametjes (5 en 3jaar) zijn helemaal wild van K3. Maar voor Disneyfilms en kabouterplop gaan ze ook graag even voor de tv. Vandaag kwamen ze zelfs met oude videobanden van de TeleTubbies pff dacht dat ze die tijd wel hadden gehad, maar OHOH ze zouden en moesten het kijken Liefs Angela.
mijne nog op haar teddybeertje ze kijkt nog geen tv en der favorieten zijn mama en papa en der broer en zus
Mijn meisje is gek op Tiktak, Sesamstraat, Nijntje & Bumba, heel af en toe wilt ze weleens bij Dribbel blijven zitten!!!
die van mij is helemaal weg van die meidengroepen, k3, kus,chipz.. ze kent echt elk nummer zelfs engelstalige echt leuk en dan met die dansjes erbij.. met tv.. ze is meer een dvd verslaafde...
M'n dochter is helemaal weg van spongebob en Dora en K3. Verder is ze ook helemaal weg van disney films! Me zoon heeft nog geen voorkeur...die kijkt nog wel is mee met z'n zus en vind alles leuk wat een mooi kleurtje heeft en beweegt
mijn knuffel is helemaal gek van auto's, dus Cars is de film voor hem, verder Dora en Bumba vind ie erg leuk.... groetjes
Die van mij: * met stip op 1---> K3 * maar ook bumba,pingu, zandkasteel eigenlijk alles wat smiddags op ned. 3 wordt uitgezonden. Kwebbel
mijn stiefzoontje (5) is helemaal gek van B-daman en kan dus ook geen speelgoed winkel voorbij lopen of hij begint er over
Mijn zoontje kijkt graag naar Spongebob en Brum. Mijn dochter kijkt heel graag naar "Meneer" Thomas van Eigen Huis en Tuin. Gina
Onze kleine man is wild van Dribbel, Barbapapa, Nijntje en Budgie. Oh ja, en Hopla & de bruine beer in het blauwe huis...