Hey allemaal.... Ik moet nog zo negen weken maar we hebben geen naam voor onze tweede meisje... Maar de naam moeilijk moeilijk.heb wel aantal namen welke vinden jullie mooist ? -Amy -Liv -Jade -Jadey -Tess -Yael -Joëlle/Noëlle
-Amy - niet mooi! Tikkeltje ordinair. -Liv - niet mijn smaak -Jade - heel leuk! Op z'n Nederlands vind ik m leuker dan met Engelse uitspraak. -Jadey - niet leuk. Tikkeltje ordinair. -Tess - leuk! -Yael - mwah -Joëlle/Noëlle - Noëlle vind ik erg leuk!
Amy ordinair? Jeetje dan is bijna alles ordinair. Ik vind dat een heel mooie naam! Jade ook mooi, en Liv. Waar gaat jouw eigen voorkeur naar uit? En wat vindt je vriend/man? Plus: hoe heet de eerste, als je dat wilt vertellen?
Ik hou zelf van beetje appart maar ook wel weer lekker normaal de eerste heet Vanessa. Hmm mijn voorkeur gaat denk ik naar liv en Tess en jade omdat ik dat niet zo heel veel hoor Tess nog wel is maar liv niet.
Deze namen samen met me vriend hij is alleen geen voorstander van Noëlle. Ik vind Nova een mooie naam en senne maar dat is echt een vette NEE haha
Ik vond Tess mooi uit je lijstje, maar uit ervaring (ahum) weet ik dat Vanessa ook wel Vanes wordt en dan vind ik persoonlijk de combinatie Vanes & Tess een beetje Jip en Janneke. Verder vind ik Jade en Liv wel mooi!
Nova vind ik ook een mooie naam! Past ook goed bij Vanessa vind ik... Jammer dat je vriend het geen goeie optie vind ha ha ha Daarnaast vind ik Liv erg mooi of Jade. Die hoor je ook niet zo veel. Tenminste ik niet...
Amy! Maar ja, ik ben bevooroordeeld Liv ook mooi, hadden we ook op 't lijstje. Amy ordinair? Tegenwoordig worden alle namen onder ordinair geplaatst.
Yael vind ik een jongensnaam, Liv vind ik vreselijk lelijk, Tess vind ik leuk maar niet bij Vanessa passen en de rest vind ik allemaal redelijk..
Jade! Met stip!!!!! Ik ben in verwachting van een jongen, als het een meisje had geweest had zij, zeer waarschijnlijk, deze naam gekregen. Maar dan wel op z'n nederlands uitgesproken dus uitspraak: 'Jaaduh'