Ik hoop dat iemand mij iets meer informatie kan geven.. Sinds Juni heb ik een hele rare cyclus (daar voor altijd 28dagen) Van 1 Juni tot 7 juni ongesteld geweest en daarna weer van 22 Juni tot 30 Juni Toen ovulatie gebruikt en op 5juli was hij positief en op 6Juli weer minder in de avond,op 8Juli een hele lichte bloeding gehad van 1 dag en daarna was het bijna weg..nu sinds vandaag licht roze/bruine afscheiding..ik snap er niks meer van,moet ik langs de dokter hier voor of gewoon afwachten tot 20Juli (NOD) ? Kan het kwaad dat ik ineens uit het niks een korte cyclus heb,ik snap niks meer van mijn lichaam.
Je kunt een lichte bloeding krijgen van je eisprong maar ooo bijv van een innesteling. Is het nu echt je menstruatie? Ik zou t nog even afwachten.
Het blijft echt een vieze bruine kleur hebben,heb dit ook nog nooit gehad..ben zo bang dat er iets mis is een ontsteking of een schimmel infectie ook omdat me cyclus ineens zo kort is,maar heb geen jeuk of nare geurtjes alleen beetje zeurend gevoel in me onderbuik afentoe,wou vandaag naar de huisarts maar die is pas over paar dagen trug..en plaats vervangende huisarts zie ik niet zitten..dan zit er inderdaad niks anders op als afwachten maar heel erg bedankt voor de reactie
Als je 22 juni de eerste dag van je menstruatie had en 5 juli een positieve ovu test dan heb je nu toch geen korte cyclus? Als je ei binnen 1 a 2 dagen is gesprongen zit je gewoon netjes op 28 dagen. Ik snap het probleem niet zo hihi, beetje bloed wat je niet gewend bent misschien raar dat snap ik. Maar ik zou lekker afwachten. Een huisarts kan hierin ook niks voor je betekenen. Het kan van alles zijn. Zou me er niet druk om maken. Succes ermee!