Alleen de buren. Ik heb geen zin dat mijjn schoionouders hier binnen kunnen zonder dat wij dat weten,. Dat deden ze in ons oude huis wel en toen stonden ze vaak ineens binnen zonder van te voren te bellen.
alleen mijn schoonouders. Verder niemand die echt in de buurt woont en die we 'voor het geval dat' altijd kunnen bellen. Ooit wel eens buitengesloten geweest toen ik nog aan het klussen was en vrolijk alles open had staan en de wind de deur dicht sloeg. Gelukkig toen via 2 woningen verder over het balkon kunnen klimmen naar ons huis. Had er niet aan moeten denken als dat niet had gekund.
Hier hebben onze buren een huissleutel en mijn schoonouders ook. Alleen zijn die volgens mij (gelukkig) vergeten dat ze een hebben. Ze wonen hier niet in het dorp maar dichterbij dan mijn ouders Mijn moeder (ouders wonen ook niet hier in het dorp) had eerst ook 1 maar die hebben we terug gevraagd omdat we het handiger vinden dat onze buren 1 hebben. Mijn moeder was/is hier niet blij mee. Toen ik bevallen was kreeg ik nog even een steek van haar dat ze geen sleutel had en dat ze alleen maar buiten had versierd en niet binnen omdat ze geen sleutel meer had.
tjemig wat een vertrouwen.... gewoon zeggen dat je absoluut niet wil dat ze ermee jouw huis inkomen hier mijn beste vriendin mijn pa mijn broer woont tegenover mij en mijn buuffie
Ik verbaas me ook dat sommige zo weinig de sleutel durven te geven. Hier: - mijn ouders; - mijn schoonouders; - buren; - mijn zusje; - poetsvrouw Als wij niet thuis zijn en de buurvrouw heeft iets nodig dat ze net mist (bijv voor het koken), mag ze hier gewoon binnen komen neuzen in de keuken hoor, ik heb daar absoluut geen problemen mee.
Niemand, wij hebben een sleutelkluis aan de buitenmuur hangen met codeslot, als het nodig is kan iedereen met die code bij de sleutel komen. Wij kunnen dan ook nooit onze sleutel vergeten.
Mijn ouders. In ons vorige huis ook 2 buren, maar met de buren die we nu hebben hebben we weinig tot geen contact. Mijn schoonouders hadden eerst ook een sleutel, maar mijn schoonmoeder kwam gewoon onaangekondigd in ons huis, zelfs als we niet thuis waren (onder werktijd bijv.), dus die hebben we tot haar grote frustratie weer terug genomen.
Mijn ouders en ik geloof ook mijn schoonouders. Denk dat ik ook maar 1 bij de buren ga brengen. Buurvrouw is vaak thuis dus dat is wel makkelijk.
moeder en zusje moeders gebruikt de sleutel pas sinds ik bevallen ben en heb gezegd dat ze de sleutel moet gebruiken als ze langs komt, anders lag die nu nog ergens in een laatje haha
de buren, die passen ook op de beestjes als we een nachtje weg zijn. En is makkelik voor als we eens de sleutels vergeten.
alleen mijn ouders hebben de sleutel van ons huis wij hebben de sleutel van mijn ouders, zus, schoonmoeder en buren