Mijn moeder vader en zusje. En ze mogen gewoon onaan gekondigd binnen. Mijn huis is ook hun plek mocht dat nodig zijn. Zelf heb ik de sleutel van me zusjes huis.
ouders, zusje en schoonzusje. Komen toch niet binnen als we er niet zijn. alleen als we op vakantie zijn voor de post enzo.
Mijn ouders, schoonouders en beste vriendenkoppel... Alleen komt niemand met de sleutel binnen als wij thuis zijn dan kloppen ze gewoon.
Bij ons hebben onze beide ouders een huissleutel, gewoon omdat we dat fijn vinden, zij komen ook nooit onaangekondigd binnen en als ze 'op visite' komen en de deur is niet open, zullen ze die nooit zomaar opendraaien. Maar wat ik me bedacht, een oudere buurman hier, die heeft een 'sleutelkastje' buiten aan zijn muur hangen, het is een kastje met een 4 cijferige code waarmee het open gaat en je de sleutel eruit kan halen. Als je dat nou ergens neer kan hangen waar het niet echt in het zicht hangt (ik vind in het zicht ergens nog eng namelijk, maar bijv in een vogelhuisje dat open kan ofzo) dan heb je altijd je eigen sleutel 'bij de hand' mocht je buiten staan. Liefs, Hanneke.
hier ook de beide ouders, gewoon omdat ze ver weg wonen. en wij soms nog niet thuiszijn, door bijv. file, als we hebben afgesproken. Of om de hond langs te brengen als we daar op gaan passen. En de naaste buren. en de buren daarnaast hebben weer een sleutel van onze buren. zo kunnen we eigenlijk altijd bij elkaars sleutel. Handig voor als we gereedschap van elkaar moeten lenen.
Mijn huissleutel geef ik aan niemand. Ik weet niet, ik heb daar geen goed gevoel bij. Het idee zeg maar dat iemand zomaar binnen kan lopen. Mijn schoonfamilie zou dat echt zomaar kunnen doen, die krijgen het sowieso niet en mijn ouders wonen te ver en heeft dat dus geen zin.
Mn ouders, mn ex en mn ex-schoonmoeder. Geen van allen komt ongevraagd binnen met sleutel. Heeft mn moeder in het verleden wel gedaan (ander huis) en heb even heel duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was ivm privacy. Sindsdien heeft ze het nooit meer gedaan. Alleen als ik weet dat ze langskomt en ik reageer niet snel op de bel omdat ik bv een luier aan het verschonen ben, dan pakt ze haar eigen sleutel.
de overburen, mijn moeder, schoon moeder. broertje, een goede vriend en volgens mij mijn vader en ??? er zijn nog meer mensen maar die weet ik zo niet.
Bij ons hebben 2 mensen onze huissleutel. Onze oppas tevens goede vrienden en de tante van mijn man. Dit zijn wel mensen die wij 100% vertrouwen hoor.
Mijn moeder en een vriendin die 5 min. lopen verderop woont. Verder geen buren, woon hier net 2 maanden en heb (tot nu toe) niet tot nauwelijks contact met de buurvrouw.