Mijn moeder, broertje, schoonouders, de buren, mijn nichtje (die 1 straat verder woont) mijn beste vriendin. Mijn moeder, broertje en vriendin komen ook altijd gewoon met de sleutel binnen
Een goede vriendin die vlakbij ons woont en een andere vriend van ons. Ze komen er niet ongevraagd mee binnen, het is alleen voor noodgevallen of als we op vakantie zijn oid.
Onze buren en mijn schoonouders die een straat verderop wonen. Van te voren wel met souders afgesproken dat de sleutel niet gebruikt gaat worden om zonder toestemming naar binnen te gaan.
Mijn moeder en schoonmoeder. Die wonen allebei redelijk vlakbij. Ze gebruiken hem alleen voor nood. Het wil nog wel eens voorkomen dat we met onze zoon plots naar ziekenhuis moeten en dan kunnen zij de hond even uitlaten of meenemen. Als ze gewoon op bezoek komen, gebruiken ze de deurbel.
alleen mijn partner en ik wil mijn ouder er ook 1 geven maar dan wil partner zijn ouders ook en dat wil ik niet! (ze willen nog wel eens ongevraagd die sleutel gebruiken had ik begrepen van ze)
alleen mijn schoonmoeder. die woont ook lekker dichtbij. maar ze gebruikt het eingelijk nooit. is gewoon handig mochten wij ooit onze sleutels binnen vergeten ofzo.
Mijn ouders en schoonouders.. Al heb ik tijdens de kraamweek geneigt om deze terug te vragen, ze kwamen te pas en te onpas binnen terwijl wij juist alles hadden afgesloten ( schutting zodat mensen niet naar binnen konden) Heb vriendelijk verzocht de sleutel te gebruiken in nood en wanneer wij een sleutel zijn vergeten. Mijn schoonouders gebruiken de sleutels voornamenlijk wanneer ze oppassen op Esmee.. Zij zullen nooit on aangekondigd bij ons binnen komen.
Dit gaat helaas niet bij iedereen zo. Ik ben na diverse verhalen hier op het forum er wel achter dat sommige mensen niet zo'n goed gehoor hebben (lees: er eigenlijk gewoon vierkant maling aan hebben wat jij wilt ) Hier hebben mijn ouders, schoonmoeder en zusje de sleutel. Ik ga hem ook bij de buren neerleggen. We wonen hier nog niet zo lang en wilde eerst weten wat voor mensen de buren zijn en of ik ze zou vertrouwen.
Mijn ouders en schoonouders hebben een sleutel. Maar die is alleen voor noodgevallen eigenlijk. Als ze op bezoek komen, dan bellen ze altijd aan. Ze komen nooit zomaar binnenvallen.
schoonmoeder. die kan d'r in en d'r uit!! maar dat doet ze niet heel tijd hoor als ze oppast is dat wel handig. haha.
Mijn moeder en mn schoonvader hebben een sleutel. Mn moeder komt zo af en toe (onaangekondigd) langs.. maar dat vinden we juist leuk. we werken allebij 40 uur pw.. soms komen we thuis heb ze lekker gekookt voor ons bij ons thuis Ze is "just like a friend" voor ons
Mijn ouders, schoonouders en zwagers. Ook de buurvrouw, altijd handig. Al 2x vergeten de sleutel mee te nemen. Ook handig als je wordt buitengesloten door de kinderen via de achterdeur. Effe de buurvrouw roepen en ja hoor, daar is ze al.
Ouders en broers. Ze gebruiken ze niet als we thuis zijn en als we niet thuis zijn, bellen ze altijd even vooraf. Voor ons vaak juist handig!
Mn schoonzus en zwager wonen hier het dichtste bij en hebben onze huissleutel. Wij ook die van hun. Ze hebben hem onder het mom van als we bv onverwachts niet thuis komen dan kunnen ze de kat voeren ( Hebben we gehad toen schoonvader op IC in Antwerpen lag, toen konden zij onze kat voeren ) en wij hebben hun huissleutel voor als ze bv niet wegkunnen op 't werk dan zou ik de kinderen na school op kunnen vangen.