Hallo lieve dames, Geen idee of ik dit topic in het goede onderdeeltje heb geplaatst, maar anders hoor ik het wel.... Ik wil mijn vriend graag bij de geboorte ook iets speciaals kado doen, maar heb geen idee wat. Iets persoonlijks, iets met een sieraad en daar iets in graveren misschien, maar ik kom niet tot iets concreets en dacht ik vraag het eens aan jullie. Misschien hebben jullie leuke ideeën of al eens iets aan een pappa in spee gegeven wat erg goed in de smaak is gevallen. Hij is ook nog eens 5 dagen na de uitgerekende datum jarig... Ik ben erg benieuwd naar jullie tips!! Groetjes, Kelly
Ik gaf hem onze dochter, is zeer in de smaak gevallen, hij geniet er elke dag van en het is het mooiste wat hem is overkomen
Wij hebben elkaar geen verdere cadeaus gegeven, hoor. De geboorte van onze zoon was al cadeau genoeg. Zou ook niet weten wat daar tegenop kan Een mooi sieraad, als je dat per se wilt, is misschien een hangertje in de vorm van een kinderhoofdje aan een kettinkje...? Dat kun je ook een beetje subtiel houden - vinden mannen vaak wel fijn Of een schakelarmband met een naamplaatje waar je de naam van jullie kindje in kunt laten graveren? Zou 't verder ook niet weten. Succes!
^^^ Dat vind ik een erg leuk kado alleen hij is zo kieskeurig...pfff (heeft een Breightling tsja....zie hem die niet in de kast leggen om een andere om te doen hahahaha ) Maar super idee inderdaad!!!
Ja hij is toch echt jarig in die periode en ik vind het niet erg leuk om die over te slaan......en aangezien het rond de geboorte is vind ik het leuk om er een soort van geboortekado van te maken in plaats van verjaardagskado
Bij de eerste hadden we beiden niets Bij de tweede hebben we elkaar verrast: Ik kreeg van hem een hele mooie ring bij thuiskomst en hij riep al een tijdje dat hij een spiegelreflexcamera wou, dus die had ik hem gegeven tijdens de bevalling.
Misschien kan je zijn breigtling laten graveren. Dan moet je die wel even subtiel weg leggen zodat hij het weet. Als hij er naar vraagt gewoon zeggen weet niet waar die is.